Inlägg från: Eliva |Visa alla inlägg
  • Eliva

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Hej,
    jag hoppas oxå med här.

jag har tjuvkikat runt lite på era bloggar. vad fina dom är!

min blogg: kjeckit.blogspot.com

Min fråga, ni har så många besökare, har ni gjort nått speciellt för att få så många? Jag har typ 2 om dagen. :-S

• Eliva

Vad är det mamasnest ska fixa sen? (Jag som just hoppat in fattar inte riktigt, trots att jag bläddrat bakåt.)

På tal om ramar, jag har en gadgeten med konst och ibland visar den breda konstverk och då får man en ful rullningslist "mitt i" sidan. Någon som vet ifall man kan få bort rullningslisten på en gadget?

Vad har ni för upplösning? Får ni rullningslist längst ner på era skärmar när ni besöker min blogg? Om jag gjort toppen rätt så ska det inte vara rullningslist på upplösning över 1024 (och det har väl alla nu för tiden)? Men jag vill gärna dubbelkolla.
    kjeckit.blogspot.com

• Eliva

SunnyBunny >> Den ligger under kategorien "Grundläggande" och heter "HTML/Javascript". Gadgeten ser bara ut som en vit ruta, där klistrar du in html-koden. Eventuellt en rubrik om du vill ha en.

• Eliva

Oj, här är man sjuk i två dagar och då får man hemläxa! :)

• Eliva

Jag har lagt till "egna knappar" istället för gadgeten "etiketter" (som finns kvar men jag har flyttat ner den). Vad tycker ni? Börjar sidan bli för plottrig med alla blommor?
    kjeckit.blogspot.com/

• Eliva

e83: att ha kommentarer är en inställning som du hittar under Inställningar > Kommentarer. Kanske har du råkat slå av dom av misstag.

• Eliva

Hörni tjejer (för här är väl bara tjejer?), vilka av alla dessa "blogg-rankning-sidor" tycker ni är bäst? Finns ju en hel uppsjö av olika blogg-rankningssidor; Bloggtoppen, blogportalen, topblogger, startblogg, bloggtrafik osv, osv. Jag vill inte ha hur många knappar och länkar som helst på min blogg. Jag kan tänka mig max tre och jag vill få ett utbyte tillbaka, alltså att jag känner att dom verkligen genererar mig fler besökare. Vilka tycker ni är bäst?

kjeckit.blogspot.com

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?