Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
Kan man ha feedit på fler än en blogg?? Eller kostar det pengar då? Är så dålig på engelska
Kan man ha feedit på fler än en blogg?? Eller kostar det pengar då? Är så dålig på engelska
Undrar om man ska ta bort de auktionerna utan bud.. är så rädd att de kommer gå superbilligt Men jag väntar nog en dag till...
Hur gör ni? Blir så rådvill varje gång.
Nån som har koll på hur man får in smilies i bloggen? Gratis Sen undrar jag om feedjit... får man ha det i hur många bloggar som helst?
Ingen som har smilies i sin blogg? Jag vill så gärna ha det
Min heter jahapps.blogspot.com/ den kanske inte är så himla snygg, men jag försöker skriva lite roligt iallafall
Jag blir tokig... jag bara blir utloggad hela tiden.
Jag loggar in o ser instrumentpanelen, sen när jag klickar på bloggen så är jag utloggad.
Fler som har så?
Bytte bakrund i min blogg... vilken skillnad Tycker ni den är ok? Finns det något mer kul att göra?
Tack
Det är så svårt bara o veta var allt finns Jag är så glad över min nya bakrund.
Det verkar som inte alla kan komentera min blogg.. det är så tråkigt. Kan jag ha ställt in den fel någonstans?
ingen som vet hur man får in smailies än? Jag kunde men det slutade funka...
Nu är jag här igen med frågor om när man kommenterar min blogg.. det är så att man måste trycka 2 ggr för att första gången säjer blogspot ifrån att det inte går.
Är era bloggar också såna?
Kan man ändra det på något vis?
Vill ju bara att det ska funka. Att kommentara ett blogg ska ju inte vara besvärligt