Inlägg från: KEL08 |Visa alla inlägg
  • KEL08

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Beas barnslikheter skrev 2009-01-08 07:07:55 följande:
    För mig fungerar inte länken thecutestblogontheblock? Jag var så nyfiken och kom till deras första "blogspot"sida...men den övriga länken till all bakgrund som ni länkat till här på sidan ett par gånger och även länken från deras egen blogg...fungerar inte för mig att komma in på? Fungerar det för er nu?
    Den fungerar inte för mig heller.

Jag skulle jättegärna få min blogg omgjord Nån som vill och kan?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mamma & Pappa Älskar Dig Editღ ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • KEL08
    Isorfidien skrev 2009-01-08 08:14:28 följande:
    The Cutest Blog... fungerar inte för mig heller. KEL08 - klart vi kan hjälpa dig med din blog. Om du vill kan vi avvakta och se om tCBotB (theCutestBlogontheBlock) återuppstår inom kort för deras bakgrunder är jättelätta att använda.
    Va snällt! Jo de kan vi göra för det skulle ju känns roligare om det är JAG som gjort min. Om du förstår hur jaag menar?
    Men jag är alltså helt värdelös! Finns det inge svenska sidor? (min engelskakunskap lyser med sin frånvaro)
  • KEL08
    Isorfidien skrev 2009-01-08 08:21:59 följande:
    På thecutestblog... behöver du inte kunna engelska egentligen. Det är bara att kolla på bakgrunderna och vill du välja en speciell klickar du på den bilden. Du kommer då att få upp en html-kod som du klistrar in i en gadget och vips har du fått en ny bakgrund.
    Ok! Hur blir det med alla inlägg, har dom samma teckensnitt osv?
    Google thecute och kom fram till bloggen där de stod att serven var nere. Men såg några bakgrunder. finns det fler än dom?
  • KEL08

Skulle vilja ha statistikmätaren. Får mail från susnet, men jag fick aldrig till de i bloggen.. Har nog för dåligt tålamod att sitta och testa hit å dit

• KEL08

Kan man göra en signatur på blogspot?
    Skulle vilja ha en med nåt fint teckensnitt

• KEL08
    IQ Badboll skrev 2009-01-26 18:56:51 följande:
    KEL08 skrev 2009-01-26 18:52:06 följande: JA det kan man, antingen igenom göra en själv med nått bildprogram eller på denna sajt www.mylivesignature.com/. På denna sajt har du vart du ska lägga html koden. www.thecutestblogontheblock.com/secret.php?id... Lycka till
    Tack! Har gjort en på första länken. Kopierar jag bara till blogspot. På HTML/JavaScript eller?
  • KEL08
    IQ Badboll skrev 2009-01-26 20:33:42 följande:
    KEL08 skrev 2009-01-26 19:59:42 följande: Om du har lyckats få fram html koden på den sajten som du gjorde signaturen på kopiera den, sen ska man in i html koderna å traja. Det står hur man ska göra på den sajten ja länka till den som ja länka till men så här står det, fast på engelska. Log in to your Blogger dashboard. Click on "Layout". Click on the "Template" tab. Click on "Edit HTML". Click the box next to "Expand Widget Templates". Find this line of code: Now hit the Enter key so you are now just below that code. Om det är mer bekymmer så fråga igen.
    Jag kanske är ovanligt seg..
    Jag kommer till layout. Redigera HTML? Eller?
  • KEL08

IQ Badboll:
    Nu har jag koden, gjorde som Fru annmi skrev men får inte till de.. Jag är hopplös Generad

• KEL08
    IQ Badboll skrev 2009-01-28 18:35:39 följande:
    KEL08 skrev 2009-01-28 18:16:17 följande: Hej, du är inte hopplös, det är svårt när man kan skriva så här. Har du en msn? Då kan ja hjälpa dig bättre.
    [email protected]
  • KEL08
    Fru annmi skrev 2009-01-26 22:45:24 följande:
    Är de en Signatur?Vart ska du ha in den?I Inlägg är de ju bara klistra in koden där du skriver..Vill du ha den under alla dina inlägg lägger du in den Om du går till Inställningar & sedan Formatering & sätt in den i Mall för inlägg tror ja'...Sorry om ja' fattat fel...Lycka Till
    Detta
  • KEL08
    Fru annmi skrev 2009-01-28 20:18:13 följande:
    Aha...Ok...Funkade de inte?
    Inte vad jag kan se iaf.. antingen så är de en ruta med ett rött kryss i eller ingenting. För jag musen över där så markerar den att de finns nåt där och klickar jag kommer jag till mylivesignature..
    Vet inte alls hur jag ska göra!
  • KEL08
    Fru annmi skrev 2009-01-28 20:24:30 följande:
    Ja har en liten fråga till Er alla...Laddar min sida segt?Har ju lagt in en Animerad bild & signatur...annmisblogg.blogspot.com/
    Inte hos mig iaf.
    En fråga till dig då=) Det där med hjärtat:nr 3 till höger på tangentbortdet. Alltså siffran 3? Har bara sifferrad upptill på mitt
  • KEL08
    Fru annmi skrev 2009-01-28 20:32:50 följande:
    Men..Hämtar du koden till din sgnatur då?Du trycker på Use sigs när du gjort en ..& sedan Generate HTML code..Den klistrar du in sedan i ett inläff om du vill ha de där...
    Nop, funkar inte..
  • KEL08
    Fru annmi skrev 2009-01-28 20:36:55 följande:
    *grr*..Koden ville inte komma in..Men de e en kod iallefall me
    Nej de är ett usb-tangentbord..

Det är inte signature-ID utan HTML?
  • KEL08
    Fru annmi skrev 2009-01-28 21:00:38 följande:
    ♥...Funka ju ..Men signatur ser ja' inen?Testade du de?Logga in & Gör sign..sedan när den e klar går du där uppe till Use sigs..Sedan HTML-kod nåt...Där ska du lätt se vad du ska göra & denna koden ska du bara klistra in i Inlägget..Håller tummarna håårt...
    Ja, kopierade in den i inlägget. Har även testat att klistra in den där i mallformateringen som du skrev..
  • KEL08
    Fru annmi skrev 2009-01-28 21:04:05 följande:
    Jaha... ..Hoppas du Lyckas me signaturen oxå...
    alltså de va signaturen jag klistrat in där
  • KEL08

Men hur?! Skrattande

• KEL08
    Fru annmi skrev 2009-01-28 21:12:07 följande:
    *Hahaa*.....Du e ju Roli' ...
    Hehe, får bjuda på de då
  • KEL08

Signaturen syns typ varannan gång på min dator.. Skumt

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?