Inlägg från: CMH |Visa alla inlägg
  • CMH

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

SeTa skrev 2009-01-06 21:10:49 följande:
    Jag ha fyllt ca 80% av min blogg. Vad händer när man passerar 100%? Någon som vet?
    Vart kan man se det nånstans?
    Egon 080109
  • CMH
    SeTa skrev 2009-01-06 21:21:06 följande:
    CMH skrev 2009-01-06 21:12:39 följande: När man laddar upp bilder i bloggen dyker det upp en liten rad längst ner där det står:Du använder ??% av din bla,bla,bla. Typ, alltså.
    Ahaa tack det har jag inte tänkt på :)
    Hade bara använt 5% än sålänge hihi...

www.varatsnartvitahem.blogspot.com
    Egon 080109
  • CMH

FÖRLÅT om jag är OT nu! Vill bara ställa en fråga då ni alla har en blogg på blospot :) Jag hade det förut men raderade mitt konto, men bloggen är fortfarande kvar, trodde den skulle raderas :( Nån som vet hur man får bort den? Hittar ingen e-post adress till dom som har blogspot eller vad man ska säga.. Förlåt igen för att jag är OT..!

• CMH

Fru annmi skrev 2009-01-28 21:41:05 följande:

Nee,men den SKA vara borta när du raderat den...Jag har raderat flera & de är borta direkt!Mycket Konstigt ...Nee tyvärr finns de ju ingen mail
    Vad konstigt :(
    Avslutade ju kontot för att bloggen skulle försvinna, annars hade jag ju raderat alla inlägg och bilder och sen avslutat.. Typiskt.. Tack för ditt svar! :)
  • CMH

Fru annmi skrev 2009-01-28 21:45:22 följande:

Jaha,men..Du raderade inte Bloggen först då eller? Utan kontot?Vad heter din blogg om man får fråga
    Nej jag trodde ju den skulle raderas automatiskt :(
    www.varatsnartvitahem.blogspot.com
  • CMH

Fru annmi skrev 2009-01-28 22:09:44 följande:

Vilken fiin Men..Du kan inte logga in då eller?Om du kontaktar dem där de står problem att logga in så kanske de kan hjälpa dig eller att du får kontakt med dem...Testa!...
    Nej jag raderade ju kontot så jag kan inte logga in :(
    Har frågat i deras forum på "swengelska" hihi men ingen svarar, dom kanske inte förstår min swengelska.. Hehe..
  • CMH

Fru annmi skrev 2009-01-28 22:09:44 följande:

Vilken fiin Men..Du kan inte logga in då eller?Om du kontaktar dem där de står problem att logga in så kanske de kan hjälpa dig eller att du får kontakt med dem...Testa!...
    Tack förresten! Att du tyckte den var fin alltså :)
    Ångrar mig, skit också, raderade kontot alldeles för förhastat..
  • CMH

Fru annmi skrev 2009-01-28 22:17:11 följande:

Jaa,men...De borde ju gå att kontakta dem.. På nåt sätt...
    A jag hittar inget bra sätt :( Konstigt att man inte bara kan skicka ett mail.
    Tänkte på en sak, man kan ju "flagga" bloggen alltså anmäla den, om ja anmäler den så kanske den försvinner? Hehe eller det kanske är heldumt..
  • CMH

Fru annmi skrev 2009-01-28 22:23:20 följande:

Jaa,men kanske inte...Om du flaggar den & att de går att skriva i den..Kanske du kan skriva att Kontot ät Delitat ...Eller??Borde i & för sig gå om du skriver att du inte kan logga in...De borde kunna hjälpa dig tycker ja!
    Händer inget när man flaggar, man kan inte skriva varför man gör det eller så.. Åå jag blir tokig..
  • CMH

Fru annmi skrev 2009-01-28 22:45:43 följande:

Hmm..Jaa du får nog se om det går genom din misslyckade inloggning...Tyvärr!Hoppas de löser sig.....
    A jag hoppas den försvinner ändå, kanske dom tar bort den när dom märker att den inte används. Tack för din hjälp iaf :)
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?