Inlägg från: Moosan |Visa alla inlägg
  • Moosan

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

CMH skrev 2009-01-28 23:04:02 följande:
    Fru annmi skrev 2009-01-28 22:45:43 följande: A jag hoppas den försvinner ändå, kanske dom tar bort den när dom märker att den inte används. Tack för din hjälp iaf :)
    do I cancel my account?  
    How do I cancel my account?

We do not currently have a way for users to delete their own accounts, but you can follow these steps to create the same effect.

Delete any blogs that you have on your account. Edit your profile to remove any personal information stored there. For required fields, you can enter false information. (optional) Change your username, also in your profile. This will make the old username available for a new user.

Note: If you delete your email address from your account, you will never be able to recover your username or password, so do not do this unless you are absolutely sure that you do not want to access this account anymore.

Hittade detta under settings..och detta:

To delete your entire blog, just go to Settings | Basic:

Settings | Basics

At this point, make absolutely sure that you are on the right blog and that you want to permanently remove it from your account. Then click Delete This Blog: and confirm by clicking OK

Delete blog

Note:

If your blog is on your own server, its files will not be deleted. You can FTP in and delete them manually.
  • Moosan

hallå godingar!!
    Ni får gärna adda mig oxå på listan ..är här inne o kikar varje dag..är ganska dum på det här med datorer..o bloggar..startade i början av Jan..så jag är nybörjare absolut

Kram kram

• Moosan
    guild skrev 2009-01-30 14:08:47 följande:
    Hallå där oskida...hoppas allt är bra med er Kul att "se" dig
    Hallå!! ..bara bra med mig..jag har varit på din sida o lämnat kommentar..typ förra veckan..?..fin blogg,älskade låtarna du hade!!
    Fru annmi skrev 2009-01-30 14:16:42 följande:
    Fiiin... Va' ju bara tvungen att sätta en "tass" ...Be Ts skriva in din Adress...
    Varit hos dig med...kom inte ihåg om jag "visade" mig..?..Men en riktigt fin blogg hade du med ..o tack för du visade hur man gjorde ♥... hade ingen aning..o det har nu spritt sig
  • Moosan

Hjälp!! Jag såg en gång i denna tråd att någon förklarade hur man gör sin egen signatur i photoshop....

Någon som känner igen eller vet?

Kram

• Moosan
    Fru annmi skrev 2009-02-21 21:45:48 följande:
    Nee inte i Ps men här :www.mylivesignature.com/
    Jag har provat där,men få inte till det som jag vill ändå....tack ändå!
    Leather Cravat skrev 2009-02-22 09:46:12 följande:
    Oskida skrev 2009-02-21 18:45:01 följande: Jättelätt att göra i photoshop. =)Bara ta en snygg stil du gillar och skriv signaturen och sen klipp "bilden" till en bra storlek (klipper bilden gör jag i paint eftersom jag inte är såå haj på hur man gör det i Photoshop).Sen laddar man upp bilden och lägger den efter inlägget.Fast man kan göra så att man får signaturen automatiskt efter inlägget om jag inte minns fel, men det får någon annan hjälpa dig med. ^^
    Men man måste väl sätta det på nån bakgrund först isåfall..och jag vill ju ha det transparent..annars blir det väl som en "bildruta" om du förstår vad jag menar..jag är verkligen usel på att förklara mig
  • Moosan
    Fru annmi skrev 2009-02-24 13:55:39 följande:
    Nee,de har jag inte märkt ..Jag har detta & jag har många kommentarer,så..de fungerar i min antar ja'
    JOOOO det har jag märkt!! Håller på att bli tokig!..kan kommentera i min egen,men inte på nån annans..så nu vet ni som jag brukar skriva hos varför jag inte gjort det idag!..trodde det var min dator som höll på paja,men då är det väl nåt tillfälligt strul..hoppas jag!

kram
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?