Inlägg från: Pixxi |Visa alla inlägg
  • Pixxi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Kan man ha feedit på fler än en blogg?? Eller kostar det pengar då? Är så dålig på engelskaGenerad

• Pixxi

Undrar om man ska ta bort de auktionerna utan bud.. är så rädd att de kommer gå superbilligt Men jag väntar nog en dag till...

Hur gör ni? Blir så rådvill varje gång.

• Pixxi
    Pixxi skrev 2009-01-06 20:57:26 följande:
    Undrar om man ska ta bort de auktionerna utan bud.. är så rädd att de kommer gå superbilligt Men jag väntar nog en dag till...Hur gör ni? Blir så rådvill varje gång.
    Piiiiinsammt,,, jag postade denna i fel tråd. SorryGeneradGenerad
  • Pixxi

Nån som har koll på hur man får in smilies i bloggen? Gratis Sen undrar jag om feedjit... får man ha det i hur många bloggar som helst?

• Pixxi

Ingen som har smilies i sin blogg? Jag vill så gärna ha det

• Pixxi

Jag blir tokig... jag bara blir utloggad hela tiden.
    Jag loggar in o ser instrumentpanelen, sen när jag klickar på bloggen så är jag utloggad.
    Fler som har så?

• Pixxi

Det är så svårt bara o veta var allt finns Jag är så glad över min nya bakrund.

• Pixxi
    Carisma95 skrev 2009-01-31 14:56:12 följande:
    Det funkade för mig, men jag har iofs google-konto.Kolla under inställningar --> kommentarer, om du lagt in att bara vissa får kommentera.
    Jag har kollat google kontot o alla även anonyma får lämna komentarer. Det är verkligen helmysko
  • Pixxi
    Fru annmi skrev 2009-01-31 15:16:53 följande:
    Nu testade jag som Anonym & som Fru annmi..Så VET du & kika OM de fungerade
    Japp båda fungerade jättebra

Märkligt läge....
  • Pixxi
    Fru annmi skrev 2009-01-31 15:20:16 följande:
    Va Bra! *Hihi*..Då får du radera mina iallefall de ena *Testing*
    Ärs det spelar ingen roll Du var ju anonym
  • Pixxi

ingen som vet hur man får in smailies än? Jag kunde men det slutade funka...

• Pixxi

Nu är jag här igen med frågor om när man kommenterar min blogg.. det är så att man måste trycka 2 ggr för att första gången säjer blogspot ifrån att det inte går.

Är era bloggar också såna?
    Kan man ändra det på något vis?
    Vill ju bara att  det ska funka. Att kommentara ett blogg ska ju inte vara besvärligt

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?