Inlägg från: Hoppaloppan |Visa alla inlägg
  • Hoppaloppan

löste det själv precis!! Haha!

• Hoppaloppan

Nina1982 skrev 2009-01-31 15:24:21 följande:

Guud vad fint!! Hur sjutton har du fått sådär fint??? Var hittade du klockan och besöksräknaren?Bakgrunden? Headern?Haha jag ska inte kopiera jag lovar men det är jättefint =)
    Jag är också ny på blogspot, började igår eller om det var i torsdags kanske... Har bloggat på annat håll innan men detta ställe verkar bättre =) Jättefint var det iallafall!
    oj! Tack så mycket!! hittade bakgrunden på www.thecutestblogontheblock.com/backgrounds.php
    Om du klickar på klockan och besöksräknaren tror jag du kommer till de adresserna :)
  • Hoppaloppan

har fixat en spelare på min sida, men den börjar inte spela aoutomatiskt.....

• Hoppaloppan

kära nån, det räcker med att skriva att jag behöver hjälp så löser jag det själv :D

• Hoppaloppan

Nina1982 skrev 2009-01-31 16:06:52 följande:

Har fixat lite nu efter att ha fått några tips här =) Vad tycker ni?Hur får man en snygg header? Det känns lite tomt på toppen där =)Varför försvinner mina favoritbloggar hela tiden när man gör om?? Riktigt irriterande...Tänkte höra också om nån vet hur man får en sån där räknare där det står hur många som varít där idag, veckan och totalt... Sett det hos några =)Sen också om nån vet om man kan ändra sida på sidokolumnerna? Vill ha dem på andra sidan tror jag... Många frågor jag vet =) Har n i tips kanske på sidor där man kan hitta massa grejer =)
    Här kan du fixa räknare!
    susnet.se/tjanster/
  • Hoppaloppan

Nina1982 skrev 2009-01-31 16:06:52 följande:

Har fixat lite nu efter att ha fått några tips här =) Vad tycker ni?Hur får man en snygg header? Det känns lite tomt på toppen där =)Varför försvinner mina favoritbloggar hela tiden när man gör om?? Riktigt irriterande...Tänkte höra också om nån vet hur man får en sån där räknare där det står hur många som varít där idag, veckan och totalt... Sett det hos några =)Sen också om nån vet om man kan ändra sida på sidokolumnerna? Vill ha dem på andra sidan tror jag... Många frågor jag vet =) Har n i tips kanske på sidor där man kan hitta massa grejer =)
    Här kan du fixa räknare!
    susnet.se/tjanster/
  • Hoppaloppan

Har försökt få till ett bildspel men jag fattar inte hur man gör.
    Nu har jag suttit med den där bloggen i flera timmar. tittade på klockan nu, tiden ahr visst flugit iväg.

• Hoppaloppan

tjofadderittan!!!!
    Jag så nu att när man ska lägga in en ny bahgrund från cutest så står det: ***REMEMBER*** you must change your template to minima before applying the background. ***

Hur gör man det?!?!?!?!?!!??!?

• Hoppaloppan

Fru annmi skrev 2009-02-05 16:14:51 följande:

Gå in på Layout...Sedan Byt Mall..Där finn Minima...Fast du....Förhandsgranska så inget försvinner ...Lycka Till!
    Aha... men det blev bara fult med de mallarna ju. jag beh¨åller det som det är en stund till .... :D
    hoppaloppan.blogspot.com
  • Hoppaloppan

Jag måste bara säga att ni alla har så fina bloggar! Och att ni orkar lägga ner så mycket energi är beundransvärt! Jag får bara huvudvärk av det lilla jag gjort!
    hoppaloppan.blogspot.com/

• Hoppaloppan

tack så mycket! :) Ska kika på din blogg på :)

• Hoppaloppan
    Teskedsmamman skrev 2009-03-11 18:45:23 följande:
    Hoppaloppan: Jag dissar din blogg direkt Men det beror på att jag verkligen HATAR musik på hemsidor av alla de slag.
    Men om du bortser från musiken då?
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?