Inlägg från: hejhejhej |Visa alla inlägg
  • hejhejhej

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

hej jag har en blogspot å jag lyckas inte alls få den som jag vill den ser jätte tråkig ut. hur får man in sån där besöksräknare?

skrolly87.blogspot.com

• hejhejhej
    Svar på #2190
    hejhejhej skrev 2009-02-09 14:00:31 följande:
    Svar på #2189ja det har jag. fortfarande rätt ny på allt på bloggen men lär mig lite mer hela tiden! skrolly87.blogspot.com
    har lite problem med tangenterna just nu med. vi har precis köpt nytt tangentbord och det är minimini så tangenterna sitter inte där jag vill.
  • hejhejhej
    Svar på #2192
    Fru annmi skrev 2009-02-09 14:04:16 följande:
    Fiiin.... Du vet att du kan byta Mall va'? Till minima & Sedan sätta in denna från Cutes igen för att få den som den är?? Se här: trollistrollmorsan.blogspot.com/ Ser du bakrundens skilnad?? Jag hjälpte henne oxå ... Vill "bara" Hjälpa ...
    aha okej då måste jag testa och se om jag lyckas nu då. hmm annars ber jag om hjälp=)
  • hejhejhej

hmm jag hittar inte hur jag ska göra?

• hejhejhej
    Svar på #2197
    Fru annmi skrev 2009-02-09 14:18:53 följande:
    Ok.. Gå in på Layout..Välj ny mall..Välj Minima... Sedan Lägger du in din från Cutes som du redan gjort.. Fast..Duu..Innan du gör de.. Gå in till dina gadget Räknare mm & Blåmarkera & klistra in dem i ett mai exvis för om den försvinner är de bara att klistra tbx den i gadget ....
    aha jag tror jag fick det rätt nu=) tack så mycket!
  • hejhejhej
    Svar på #2201
    tack så mycket hade du inte sagt något hade den fortsatt se lustig ut till jag fattade det själv vilket skulle kunna ta ett tag
  • hejhejhej
    Svar på #2203
    Fru annmi skrev 2009-02-09 14:30:58 följande:
    Är de dax för fler Bloggadresser i Ts?? Skriv upp er då....Vore ju Roligt
    min kan ni skriva upp om ni vill. har kanske inte så mycket kul att skriva om men det händer just nu är det mycket intriger=( (eller hur det stavas)
  • hejhejhej

men bilden som jag har vid rubriken kan man inte få den mindre? den är ju jätte stor

• hejhejhej
    Svar på #2208
    men skrev ju blogg adressen tidigare.
  • hejhejhej
    Svar på #2209
    Carisma95 skrev 2009-02-09 14:47:27 följande:
    Då skriver vi en lista här, precis som sist. Fler som hänger på? skrolly87.blogspot.com
    tack!
  • hejhejhej

hmm måste fråga jag la in något som heter blogg värde på min blogg men det är väl bara en rolig grej va? jag har ju inte tänkt att tjäna pengar på bloggen ju.

• hejhejhej
    Svar på #2229
    02Smulan skrev 2009-02-10 11:12:43 följande:
    hejhejhej skrev 2009-02-10 09:19:13 följande:
    Ja jag undrar me hur det funkar med dessa affiliate-program... Kan man ha annonser på sin vanliga blogspot eller ska man ha ett eget domännamn?
    inte en aning rätt ny på detta.
  • hejhejhej

kan man lägga in något som gör att jag ser vilka som varit inne på min blogg?

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?