Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Snorkfröken83 skrev 2009-01-12 09:38:15 följande:
    Men ni har ingen ram? var får jag bort min ram runt signaturen? Ni har ju ram runt era bilder men inte runt signaturen...
    Jag skulle hellre ha en sådan ram som du har än massa vitt runt bokstäverna som gör att man knappt kan läsa.
    Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
  • Mamasnest
    Isorfidien skrev 2009-01-12 22:01:07 följande:
    Sitter och funderar på om du kan ladda upp sången som en fil ex WMP för dessa går att ladda upp. Kolla i inläggsrutan där man lägger till en bild för intill den kan man även ladda upp "film".

Jag har lagt upp filmer förrut, men den här fungerar inte. Jag har inget program att konvertera den i heller. Fundersam

Finns det inget ställe där man kan ladda upp den och sedan ta URL-adress eller HTML-kod?

• Mamasnest
    Isorfidien skrev 2009-01-12 22:17:49 följande:
    Photobucket, youtube (där kan du ha helt privata filmer som ingen annan kan se än den länk du lämnar ut)?
    Photobucket tar inte heller det här formatet. Ska kolla i morgon om Youtube gör det.
  • Mamasnest
    Dino78 skrev 2009-01-13 13:45:00 följande:
    Jag har blogspot och jag har sett att folk lägger ut en länk från YouTube så att man liksom ser "videoturan" på bloggen (man kanske kollar direkt utan att omdirigeras till YT med?). Nån som fattar vad jag menar?I såna fall, hur gör man?Jag har gjort några bildspel men kan ju bara lägga upp URL-adressen att klicka på, skulle se bättre ut på det där andra sättet jag fsööker förklara
    Till höger om youtube klipp hittar du adresser. Kopiera den som heter "bädda in" eller något sådant, och klistra in hela den texten i inlägget. Förhandsgranska om du är osäker.
  • Mamasnest

Jag ger upp ljudfilerna. Det verkar ändå inte att gå att konvertera dem till något format som Youtube eller Photobuck tar.

Kommer någon på lösningen är jag mycket nyfiken.

• Mamasnest

Jag har ju varit borta i över en vecka så jag hoppar in och frågar om någon har löst hur man får bort det vita runt signaturen eller hur man lägger in ljudklipp i konstiga format i bloggen?

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?