• Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Jag har Blogspot men tycker ibland att det är lite svårt att hitta snygga bakgrunder som passar eller annat som man grejar med i HTML-koderna.
    Finns det fler som vill byta idéer?

Trebarnsmamma på heltid
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:15
    Här är vi som hänger i tråden och vill lära oss mer om bloggandet:

Isorfidien: frostensdotter.blogspot.com/

Millami: millami-antonsmamma.blogspot.com/

Mamasnest: mamasnestmum.blogspot.com/

Eva S: renoveringilevershult.blogspot.com/

Honeypuff: www.dujagovi.blogspot.com

Carisma95: vastragotaland.blogspot.com

SeTa: setasplejs.blogspot.com

lilla idisen: pysselpussen.blogspot.com

tösamajan: tosamajan.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:16
    fru fogeby: www.bessemess.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:45
    Ändring:
    lilla idisen: pysselpussar.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-07 22:42
    Meria: merias.blogspot.com

HemmaHosSofi: hemmahossofi.blogspot.com/

Fru Anmi: annmisblogg.blogspot.com/

Buschiq: www.happy-digiscrapper.blogspot.com , www.my-attic-treasures.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-09 22:41
    Tigern83: tigernshorna.blogspot.com/

Leather Cravat: www.Gustafus.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-10 19:45
    Baglady: www.alicebrallis-jenny.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-11 11:02
    Vaniljlatte: vaniljlatte.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-25 13:26
    Lioness - project-light.blogspot.com
    Egogirl - blondinblogg.blogspot.com
    Tinni78 - tinni78.blogspot.com
    Guild karin- bildredigering.blogspot.com/
    Sexymala- crazy-malin.blogspot.com
    eliva- kjeckit.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-27 13:23
    dags att ta det lugnt: sussishem.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-28 14:12
    Guild: karin-bildredigering.blogspot.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 13:29
    hejhejhej - skrolly87.blogspot.com

listo - listoplisto.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 15:55
    Pyret 78: www.enarbetarmorsasvardag.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 16:39
    ebbebulan - fruganjansson.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-23 14:08
    EXPOSED: annemoije.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-01 22:32
    crazyhannah: www.hannahsfamilj.blogspot.com
  • Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
  • Fru annmi
    Hoppaloppan skrev 2009-01-31 16:06:48 följande:
    kära nån, det räcker med att skriva att jag behöver hjälp så löser jag det själv :D
    *Hahaaa*...De e ju bra
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:06:52 följande:
    Har fixat lite nu efter att ha fått några tips här =) Vad tycker ni?Hur får man en snygg header? Det känns lite tomt på toppen där =)Varför försvinner mina favoritbloggar hela tiden när man gör om?? Riktigt irriterande...Tänkte höra också om nån vet hur man får en sån där räknare där det står hur många som varít där idag, veckan och totalt... Sett det hos några =)Sen också om nån vet om man kan ändra sida på sidokolumnerna? Vill ha dem på andra sidan tror jag... Många frågor jag vet =) Har n i tips kanske på sidor där man kan hitta massa grejer =)
    Jaa,headers finner du en fin Gratisbild/eget foto eller gör i Ps programm
    Detta med gadget på andra sidan..Går nog inte att flytta dem utan du måste byta Layouten så de är på andra sidan,tror ja

Föresten...Varför har du både Pyzam's & Cutes "banner" i din blogg?
    Varför de försvinner dina Favvisarr vet ja' inte heller tyvärr
    Ej heller detta mé Räknare....Du får ta & kika i de som har detta & fråga dem direkt iafall de inte tassar så mycket här inne ..

Lycka Till! Me din fina Blogg!
  • Fru annmi
    Har fixat lite nu efter att ha fått några tips här =) Vad tycker ni?Hur får man en snygg header? Det känns lite tomt på toppen där =)Varför försvinner mina favoritbloggar hela tiden när man gör om?? Riktigt irriterande...Tänkte höra också om nån vet hur man får en sån där räknare där det står hur många som varít där idag, veckan och totalt... Sett det hos några =)Sen också om nån vet om man kan ändra sida på sidokolumnerna? Vill ha dem på andra sidan tror jag... Många frågor jag vet =) Har n i tips kanske på sidor där man kan hitta massa grejer =)
    Föresten...Appropå Headers...
    Kan du göra fina Scrapps på Photobucket.com av dina egna bilder
  • Hoppaloppan

Här kan du fixa räknare!
    susnet.se/tjanster/
  • Nina1982
    Fru annmi skrev 2009-01-31 16:21:25 följande:
    Jaa,headers finner du en fin Gratisbild/eget foto eller gör i Ps programm Detta med gadget på andra sidan..Går nog inte att flytta dem utan du måste byta Layouten så de är på andra sidan,tror ja Föresten...Varför har du både Pyzam's & Cutes "banner" i din blogg?Varför de försvinner dina Favvisarr vet ja' inte heller tyvärr Ej heller detta mé Räknare....Du får ta & kika i de som har detta & fråga dem direkt iafall de inte tassar så mycket här inne ..Lycka Till! Me din fina Blogg!

Vaddå deras banner, vet inte vad de e =) Hittade mallen på en sida som jag fíck av en här inne... Jag kan verkligen inte göra nåt i photoshop eller nåt sånt. Är helt värdelös på dessa photoprogram =)

Jag får testa vidare =) Hoppas verkligen inte jag gjort nåt dumt nu... Men jag har bara tagit mallen från en sida på nätet, kanske nån mer som har likadan...

Tack!

• Hoppaloppan

Här kan du fixa räknare!
    susnet.se/tjanster/
  • Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:35:44 följande:
    Vaddå deras banner, vet inte vad de e =) Hittade mallen på en sida som jag fíck av en här inne... Jag kan verkligen inte göra nåt i photoshop eller nåt sånt. Är helt värdelös på dessa photoprogram =)Jag får testa vidare =) Hoppas verkligen inte jag gjort nåt dumt nu... Men jag har bara tagit mallen från en sida på nätet, kanske nån mer som har likadan...
    Tack!
    Joo,du har en remsa med Pyzam's namn på i Orange..De e deras banner,men du har ju inte deras sida längre eller bakrund menar ja ju ..Du har inte raderat deras alltså HTML-kod antar ja'...

Sedan Har du cutes on the vad de nu heter,till Vänster i hörnet en Grönaktig oxå Banner & deras sida har du ...
  • Nina1982
    Fru annmi skrev 2009-01-31 16:39:33 följande:
    Joo,du har en remsa med Pyzam's namn på i Orange..De e deras banner,men du har ju inte deras sida längre eller bakrund menar ja ju ..Du har inte raderat deras alltså HTML-kod antar ja'...Sedan Har du cutes on the vad de nu heter,till Vänster i hörnet en Grönaktig oxå Banner & deras sida har du ...

Jahaaa nu vaknade hjärncellerna =) ja just det den förra mallen jag hade var en pyzam =)
    Trodde inte man var tvungen att radera sånt... Ska nog göra det för jag undrade just varför den syntes =)

Cutes är därifrån jag fick bakgrunden som jag har nu =)

Ska fixa det där med bakgrunden från pyzam =)

Trodde först att jag hade tagit från nån som man inte fick eller nåt =)

• Fru annmi
    Nina1982 skrev 2009-01-31 16:35:44 följande:
    Vaddå deras banner, vet inte vad de e =) Hittade mallen på en sida som jag fíck av en här inne... Jag kan verkligen inte göra nåt i photoshop eller nåt sånt. Är helt värdelös på dessa photoprogram =)Jag får testa vidare =) Hoppas verkligen inte jag gjort nåt dumt nu... Men jag har bara tagit mallen från en sida på nätet, kanske nån mer som har likadan...
    Tack!
    Du har INTE gjort nå dumt ....
  • Nina1982

Jag kan inte radera deras html kod... Står att det måste vara ifyllt... Men för att använda cuties så skulle man ju använda gadget... kan jag skriva i deras kod i layout också eller??

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?