Inlägg från: Blogg |Visa alla inlägg
  • Blogg

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Till din header skulle det vara snyggt att lägga in en av de svart/vita bakgrunderna från thecutes...

Leather Cravat skrev 2009-01-08 21:45:42 följande:

Är det någon här som har lite styling-tips till min blogg?Vill ha det ganska så stilrent, men just nu ser den mest tråkig ut. =/Alla tips är välkommna. www.Gustafus.blogspot.com
  • Blogg

Härligt att det ordnade sig!

Vaniljlatte skrev 2009-01-11 13:45:17 följande:
    Nu vet jag vad jag gjorde för fel! Jag valde "want to download this signature" istället för "want to use this signature". vid "want to use.." fick man en html kod. då blev det transparent bakgrund. Tjoho!
  • Blogg

Tror vi helt krachade thecutesblogontheblock ;)

Update!!

We just wanted to let you in on what is going on with our site now. We haven't forgotten about you!! Our issue is once again with our server. Due to the high about of traffic on our site our server was shut down without warning. Thank you for waiting it out for us. You guys are awesome! Thanks for your supportive comments:)

• Blogg

Tjejer PINGar ni era bloggar? och i så fall vart?

• Blogg

Jag gjorde im här: www.mylivesignature.com/
    Det var bra beskrivning så tom jag fick till det ;)

Fru annmi skrev 2009-01-11 23:14:40 följande:

Repris Tack Hur gjorde ni Era Transparenta Texter längst ned i inläggen??Vill veta & ev testa jue Vart gjorde ni dem?
  • Blogg

Har just gjort något riktigt kul. Då alla bilder som finns i bloggen lagras i google picasaalbum så var det busenkelt att få ihop ett bildspel och lägga ut på bloggen.
    Men hjälp vad bilder jag hade! ett album med 500 och ett med 190

• Blogg

Det är bara att logga in på google kontot sedan finns där en lista "mina produkter" och klicka på Picasa Webbalbum.

tinni78 skrev 2009-01-15 21:45:29 följande:
    Blogg skrev 2009-01-15 13:35:41 följande:
    Vad är det för användarnamn man ska använda för att komma åt sina bilder?
  • Blogg

Har lagt till google analytic till bloggen. Där har jag full kontroll över besökare, vart de kommer ifrån, unika besökare, tid på sidan osv.....

Smidigt att lägga in via en gadjet

• Blogg

Carisma95 skrev 2009-02-04 15:20:16 följande:

Någon som vet hur man tar bort en förkylning?
    Alvedon, treo, panodil, hostmedicin, sömn, te, varmtbad...Nä inget av det funkar ;)
  • Blogg

zweedsmeisje skrev 2009-02-07 23:38:23 följande:

jag har en blogg på blogspot men jag kan absolut ingenting om html koder, hur får man en snygg blogg då? omöjligt va? :(
    Inte då....här www.thecutestblogontheblock.com/ hittar du massa fina bakgrunder att bara lägga in i gadjets, se bara till att du har minima innan. Sedan finns det andra kul saker att hotta upp bloggen med. Samt att tjejerna här i tråden är skitduktiga på det mesta :)
  • Blogg

Tycker den var snygg :)
    Vad du måste göra innan du tar en cutes bakgrund är att ändra din blogspot mall till minima mall.

zweedsmeisje skrev 2009-02-08 09:51:32 följande:
    blogg:Jo jag har en bakgrund därifrån, men det blev inte som jag tänkt ju, man ser fortfarande min gamla mall som lägger sig på, å det vart inte så snyggt, får väl pröva lite olika kanske.min blogg: beccizen.blogspot.com/Skriver säkert inget intressant, men har väldigt fina bilder på tösen där :D
  • Blogg

Fru annmi - har du gjort något utan att förhandsgranska ;)

• Blogg

Någon som vet om man kan ta bort "Upplagd av XXX kl. 09:05" längst ner på varje inlägg?

Är sugen på att ha en helt anonym blogg

• Blogg

Tackar! var ju himmla enkelt när man väl kikade på rätta stället :)

En fråga till. Om man startar en blogg till på sitt google konto kan den då vara "Hemlig" ?

Fru annmi skrev 2009-02-23 19:28:09 följande:

Du kan testa & gå in på Layout sedan Blogginlägg & redigera...Bocka av de du inte vill ha där & kika...Borde ju gå
  • Blogg

Fru annmi skrev 2009-02-23 22:23:03 följande:

Hmm...Den syns ju om man trycker på dig...Om du exvis kommenterar i någon annans blogg såå...Står ju dina bloggar ....
    Det var just det jag funderade på...måste man skaffa sig ytterligare ett google konto, eller finns det något sätt där man kan välja att dölja någon av sina blogga. men att bloggen i sig kommer ut till alla läsare....men som sagt var , jag och min andra blogg vill inte ha några som helst officiella kopplingar till nya bloggen.
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?