Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
Till din header skulle det vara snyggt att lägga in en av de svart/vita bakgrunderna från thecutes...
Leather Cravat skrev 2009-01-08 21:45:42 följande:
Till din header skulle det vara snyggt att lägga in en av de svart/vita bakgrunderna från thecutes...
Leather Cravat skrev 2009-01-08 21:45:42 följande:
Nu har jag fått till en blogg signatur med transparent bakgrund.
jag använde mig av denna sida www.mylivesignature.com/
Härligt att det ordnade sig!
Tror vi helt krachade thecutesblogontheblock ;)
Update!!
We just wanted to let you in on what is going on with our site now. We haven't forgotten about you!! Our issue is once again with our server. Due to the high about of traffic on our site our server was shut down without warning. Thank you for waiting it out for us. You guys are awesome! Thanks for your supportive comments:)
Tjejer PINGar ni era bloggar? och i så fall vart?
Jag gjorde im här: www.mylivesignature.com/
Det var bra beskrivning så tom jag fick till det ;)
Fru annmi skrev 2009-01-11 23:14:40 följande:
Har just gjort något riktigt kul. Då alla bilder som finns i bloggen lagras i google picasaalbum så var det busenkelt att få ihop ett bildspel och lägga ut på bloggen.
Men hjälp vad bilder jag hade! ett album med 500 och ett med 190
Det är bara att logga in på google kontot sedan finns där en lista "mina produkter" och klicka på Picasa Webbalbum.
Har lagt till google analytic till bloggen. Där har jag full kontroll över besökare, vart de kommer ifrån, unika besökare, tid på sidan osv.....
Smidigt att lägga in via en gadjet
Carisma95 skrev 2009-02-04 15:20:16 följande:
zweedsmeisje skrev 2009-02-07 23:38:23 följande:
Tycker den var snygg :)
Vad du måste göra innan du tar en cutes bakgrund är att ändra din blogspot mall till minima mall.
Fru annmi - har du gjort något utan att förhandsgranska ;)
Någon som vet om man kan ta bort "Upplagd av XXX kl. 09:05" längst ner på varje inlägg?
Är sugen på att ha en helt anonym blogg
Tackar! var ju himmla enkelt när man väl kikade på rätta stället :)
En fråga till. Om man startar en blogg till på sitt google konto kan den då vara "Hemlig" ?
Fru annmi skrev 2009-02-23 19:28:09 följande:
Fru annmi skrev 2009-02-23 22:23:03 följande: