Inlägg från: guild |Visa alla inlägg
  • guild

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

hela alltet överst är det bara en vit kant...där det står logga in?!

(¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 17:46:35 följande:
    Guild...Waoo...Du é ju Grym på att Teckna Jag kommenterade men..Dessa Reaktioner du hade under verkar göra lite som de vill
    hehe...la nyss till kommentarerna...det fick jag in iallafall. Tänkte testa hur det funkar
    tack, annmi.
    Startade om datorn, nu kan jag gå in i bloggen igen. Nästa gång jag pillar på nåt får jag nog veta exakt hur man gör
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 18:01:50 följande:
    guild skrev 2009-01-08 18:00:41 följande: *hihi*...Men visst är de kul?
    syns att jag inte får in en annan bakgrund, hittade en sån fin med fjärilar
  • guild

synd...ska det stå!

• guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 18:11:23 följande:
    guild skrev 2009-01-08 18:09:30 följande: Jaa men...filippa5 ÄR Suverän på detta & byter hela tiden..Jag har vart i hennes Gbok,men...Hon är inte inloggad Hoppas hon kommer sedan,eller fråga direkt i Ib eller Gboken & Hälsa från Frun
    okey...tack igen annmii.

en fråga till (känns som jag spammar hela tråden)...vad är etiketter för något?
    Har försökt byta ut datum när man lägger in bilder och ha typ ämnesrubriker istället typ photoshoppat Djur...etc....men det funkar inte heller. Är det nåt sånt som är etiketter??
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 18:24:11 följande:
    Meria skrev 2009-01-08 18:17:16 följande: Man måste ju inte byta Bakrunden däri Html säger min Fl vän...Men vet ju inte hur hon gör Hoppas hon kommer hit
    okey...får fråga senare då.
  • guild
    Isorfidien skrev 2009-01-08 18:37:42 följande:
    Meria skrev 2009-01-08 18:27:24 följande: Jag kan visa dig vart dessa gadget finns. Om du går in och kollar på din layout så ser du din blogg i rutmönster. I raden till höger har du "lägg till gadget". Du får upp en lista med massvis med olika alternativ och saker att lätta till i bloggen.Just bakgrunderna klistrar man bara in html-koden för vald bakgrund i gadgeten "html/JavaScript" och sparar. Så har du en helt ny bakgrund i bloggen.
    men vad ska man skriva som titel, som står överst när man klickar där??
  • guild
    Isorfidien skrev 2009-01-08 18:50:19 följande:
    Ni som lägger till bakgrunder via gadgeten - skriv inte i någonting alls som överskrift! Då kommer den texten att synas där din gadget ligger. Inte snyggt. Tro mig, jag vet!
    kopierar man bara texten som finns under sidan där bakgrunde är,  nu då och klistrar in där...?
  • guild

det gick inte ju...sidan ser likadan ut..haha:: Hur ska detta sluta!!

• guild
    Fru annmi skrev 2009-01-08 19:03:59 följande:
    guild skrev 2009-01-08 18:59:03 följande: Du taar den bakrund kod & sedan går till Gadget längst ned på Bloggsidan & trycker på HTML Koder i listan som kommer upp...Där sedan lägger du in koden utan överskrift
    gör  så...kommer in på en ruta där jag klistrar in koden...det står titel över på rutan som kommer upp...sen sparar jag...det är tillagt i rutmönstret men ingen förändring på min sida!
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?