Inlägg från: dags att ta det lugnt |Visa alla inlägg
  • dags att ta det lugnt

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Tänkte byta layout igen Men måste jag radera layouten som jag har för att den nya ska bli aktiv??? Bådas html koder finns i layouten men den byter inte. Båda kommer från thecutesblog! Hoppas ni förstår vad jag menar.

• dags att ta det lugnt

Men jag kanske inte tycker den nya layouten blir snygg!!! Då vill jag ju behålla den gamla!

• dags att ta det lugnt

Carisma95: tack för tipset ska prova det

• dags att ta det lugnt
    Svar på #2090
    Carisma95 skrev 2009-02-06 15:46:29 följande:
    Har testat det också... En annan idiotfråga: De här små "verktygen (skiftnyckel och skruvmejsel) som man ser under varje Gadget. Är det något som bara JAG själv ser, eller kan man få bort det på nåt sätt?
    Tror att jag kan svara på detta Skiftnycklarna o verktygen syns endast när man är inloggad, så det är bara du som ser det. Kolla på din blogg utan att vara inloggad så får du se!
  • dags att ta det lugnt

Lite sen i svaret Låg en sida tillbaka när jag skrev detta!!!!
    Såg nu att fru annmi redan svarat

• dags att ta det lugnt

Var ändrar man till minima mall???

• dags att ta det lugnt

Ok,tack!!!Borde jag väl fattat själv

• dags att ta det lugnt

En liten undran, hur "möblerar" man om på sidan av blogginlägget. Där blogglistan mm ligger? Kan man det?

• dags att ta det lugnt

Fru annmi:dig kan man lita på, alltid redo med bra svar
    ska genast prova.

• dags att ta det lugnt

Det funkade, men nu kan jag inte ändra färger o teckensnitt helt plötsligt? Fel på sidan står det och det går inte att kommentera i sista inlägget heller. Trots att det är inställt rätt! Bloggen kanske är för "varm" dags att låta den vila ;.)

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?