Inlägg från: Nina1982 |Visa alla inlägg
  • Nina1982

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Fattar ingenting nu är allt borta...

• Nina1982

Nu fick jag tillbaka mina inlägg iallafall men layout fliken är borta.... Går inte att fixa till alls nu, vet inte vad jag tryckte på.... Buuuhuuu!!

• Nina1982

nej jag raderade koden men det funkade inte sen tryckte jag på nån knapp som det stod återgå till klassisk mall eller liknande för jag tänkte att få kan jag ju gå in igen och fixa till allt... Men då försvann layout knappen....

• Nina1982

tack ännu en gång fruannmi!!!

Men fick inte till texten så som jag ville men det var nog färgen på den som va från pyzam... Jag ska inte trixa med det nu, jag lovar =)

Nu ska jag bara lägga in mina favorit bloggar igen o kommer nog lägga till några fler nu =)

Sen iväg hem till kusinen på en filmkväll så bloggen får vila ikväll =)

Ha en bra kväll =)

• Nina1982
    bluerose skrev 2009-01-31 18:24:16 följande:
    Någon som kan hjälpa mig med min blogg, har blogspot. Jag har hittat massa bilder som jag gillar, o nu vill jag har dom på min framsida om man säger så, med mitt bloggnamn, någon som kan förklara på ett enkelt sätt hur man gör, försökt läsa mig igenom men allt står på engelska. Tack!
    Alltså vill du ha dem på sidan av bloggen eller? Då går du bara till gadgets och skapar en ny med bilder, finns där =) Annars vet jag inte om du menar att du vill ha en header s.a.s Alltså längst upp =)
  • Nina1982

Alltså är det nån som kan förklara hur man gör en header??? Jag har verkligen försökt i Photoshop men jag kan verkligen inte, jag har ingen aning alls hur man gör... Hittade en fin mall som jag tyckte var fin men hur sjutton får jag in bilder i den??? Förklara gärna på dum språk för annars är risken att jag inte fattar haha =)

• Nina1982
    Pyret 78 skrev 2009-02-03 20:21:27 följande:
    någon som vet hur man länkar en webadress till en speciellt ord? T ex jag skriver Familjeliv och om man trycker på Familjeliv kommer man till www.familjeliv.se
    det finns en knapp i inläggssidan där det är en kedja eller liknande... Finns där uppe där knappen som man lägger in bilder med finns. Klicka på den när du markerat ordet och skriv in adressen som du vill ska kunna länkas till så markeras ordet liksom...
  • Nina1982
    Lindisen81 skrev 2009-02-03 20:26:30 följande:
    Nina1982 skrev 2009-02-03 20:24:37 följande: vet inte... jag testar mig fram och gör om storleken om det inte passar =)
    men jag har noll koll... det är en som är snäll o ska hjälpa mig göra en men hon vill veta hur stor... Finns det nåt standard mått eller likn...
  • Nina1982
    Lindisen81 skrev 2009-02-03 21:06:10 följande:
    nu fick jag ordning på min rubrik! Nu är jag nog nöjd ett tag.... tills jag får nästa rycka =) www.lindisen81.blogspot.comNån som vet hur man får in en sån där fin klocka på sidan utan att bli medlem på massa konstiga sidor? =)
    klicka på min klocka så kommer du till en sida med massa olika sorters, jag behövde inte regga mig för att få nån.  fanns massor att välja på
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?