Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
Pallas skrev 2009-01-07 01:34:28 följande:
Tack idisen! Vad får du för intryck när du kollar på min blogg? Syftet med den är att hästens ägare skall kunna kika in och följa vår vardag och se hur pållan ser ut i fötter och hull osv (det är alltid lite skrämsigt att lämna iväg en häst man inte kan åka ioch titta på). Även en del andra som känner mig kollar på bilder och hur det går för oss. Jag uppdaterar alldeles för sällan nu, men det kan jag tyvärr inte ändra på.Det finns lite grejer jag skulle vilja göra, bland annat lägga in en snygg stamtavla och mer länkar och ha en mer custom header.
hmm jadu... jag tyckte den såg rätt så bra ut.. lite tråkig.. (ursäkta) En ny header kan du göra, inte sååå svårt, snarare lite mer pilligt och tålamodskrävande. Stamtavlor å sånt vet jag inte men, det kanske du kan lägga till som en gadget? vet inte om det får plats....
Nu kan jag ju absolut nada om hästar, men det va ju ganska så informativt (tror jag, orkade inte läsa allt och fattar ju noll) och bilder är ju jättebra!
Länkar är inte alls svårt att lägga till.. Finns flera olika gadgets som passar för det.