Inlägg från: guild |Visa alla inlägg
  • guild

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Trileia skrev 2009-01-09 19:06:24 följande:
    Najs med allt det rosa.Begriper inte hur alla andra gör.. jag försöker med färger men allting blir så kallt och stelt, trots att jag använder varma färger (menar nu inte senaste designen).. men du lyckades ju suvve med det rosa och svarta..I don't begrip.(Bara en grej.. engelskan.. I like to draw, eller I like drawing. Inte I like to drawing) Bli inte arg på mig för att jag klagar.. vill bara hjälpa..
    *asg*...har bara kluddat på engelskan som jag tänkt i huvudet...den är inte den bästa, speciellt grammatiken. Ska be dottern som bor i U.S.A hjälpa mig att redigera texten, skrev bara lite tack iallafall ( Får hoppas ingen engelsktalande kollar bloggen innan jag redigerat )
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild

om man gör nåt t.ex i windows media player. Är det bara att ladda upp den där det står inlägg då...där finns en grej att trycka på "ladda upp video" ??

(¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    Isorfidien skrev 2009-01-10 21:12:11 följande:
    Det borde gå.Det står "Vi accepterar AVI, MPEG, QuickTime, Real och Windows Media. Maxstorlek: 100 MB."
    vad bra...tack för svaret
  • guild
    Isorfidien skrev 2009-01-10 21:28:28 följande:
    Jag hade bloggen öppen så det var snabbt att kolla. Kanske man borde testa på den funktionen också någon dag.
    tänkte göra det och se hur det funkar...om det blir bra
  • guild

en fråga...hur får man animationerna att fungera på bloggen, så de blinkar och har sig?

• guild
    Fru annmi skrev 2009-01-11 17:44:17 följande:
    Hejje..Laddar in dem bara De fungerar för mig...Antingen direkt från datorn eller Länk om bilden är uppladdad i exvis Photobucket...
    har lagt in dom i ett nytt inlägg, men de fungerar bara om man klickar på animationen så det kommer upp ett nytt fönster...har tagit dom från datorn! Ska dom inte ligga i ett inlägg kanske!?
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-11 17:55:02 följande:
    Joo..Min Gran är ju lite animerad & den har jag i mitt inlägg...Fast..den har jag tagit Direktlänken från via Phbucket i & för sig men...
    hmmm...
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-11 17:58:45 följande:
    Denna är tagen från Datorn Kika guild...annmisblogg.blogspot.com/Säg till så raderar ja' inlägget efteråt
    konstigt...finna ju inte så många sätt att lägga in nytt inlägg på...varför blinkar de inte för mig!!
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-01-11 18:07:14 följande:
    Née... Testa igen ....Kan de ha mé storleken att göra trå?
    går inte...den jag kollade var 450 på bredaste...fattar inte varför din rör sig och inte mina?!
  • guild

nån annan kanske vet om animationerna?!

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?