Inlägg från: Mamasnest |Visa alla inlägg
  • Mamasnest

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Eva S skrev 2009-01-05 22:13:19 följande:
    Mamasnest skrev 2009-01-05 22:10:53 följande: Bara klicka på din gadget och dra den upp eller ner så flyttas den.
    Millami skrev 2009-01-05 22:14:20 följande:
    e de int bara att ta i dem med musknappen å föra dem vart man vill?
    Tack så mycket! Ibland är saker lättare än man tror.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Millami skrev 2009-01-05 22:26:35 följande:
    mamasnesteja registrera mig på länken till samma räknare som du har längst ner...men var ha du skrivi in koderna till räknaren då du fått den där nere?
    I Gadgets längs ner. Om du inte har Gadgets längst ner vet jag hur du kan få det.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Millami skrev 2009-01-05 22:31:33 följande:
    jag har nog..men va valde du då?kommer ju massa alternativ man ska välja ?
    Du väljer HTML/JavaScript och lägger in koden där. Efter "totalt antal besökare -->" skriver du den text du vill ska synas i bloggen.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Millami skrev 2009-01-05 22:36:25 följande:
    mamasnesteom man lagar som du, har du bara kopierat in alla efter varandra eller??lilla idisenva e header?
    Nej, en på varje gadget.

En header är bilden högst upp i bloggen. Jag ska också jobba lite mer på min när jag får tid.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Millami skrev 2009-01-05 22:49:38 följande:
    ååååhhh fyyyyy va fult de blev...kolla nu min blogg...varför blev räknaren sådär för? min blogg blir ju int lika fina som era...
    Undra varför texten blev så stor om man jämför med resten? Eller så syns det mer för att resten av din text är väldigt liten.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Millami skrev 2009-01-05 22:58:29 följande:
    jasså? hur får man texten större då?va har du för text stl?
    Jag har Georgia Kursiv, storleken syns inte. Klicka på "större" när du har markerat "teckensnitt för text".
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    pysselpussar skrev 2009-01-05 23:14:16 följande:
    hehe...av egna erfarenheter så ska man inte sitta fööör sent eller länge...då blir de bara skit å pannkaka
    Därför går jag också och lägger mig nu. Eller så gör jag det för att jag ska upp med barnen i morgon.
    Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest

HoneyPuff: Välkommen! Jättefin blog, den besvarade också min fråga om man kan ha animerade bilder i bannern.

Vi ska lägga in en lista på adressen till våra bloggar i trådstarten ikväll, om du vill vara med där får du gärna lägga till dig på vår lista:

Isorfidien: frostensdotter.blogspot.com/

Millami: millami-antonsmamma.blogspot.com/

Mamasnest: mamasnestmum.blogspot.com/

Eva S: renoveringilevershult.blogspot.com/

Vi tänkte att det kan vara bra att ha adresserna där när man söker inspiration hos andra eller när man undrar något eller så.

Trebarnsmamma på heltid
  • Mamasnest
    Millami skrev 2009-01-06 09:07:53 följande:
    gomoron..suttit redan i över en timme å pysslat med bloggen, kunde int sova mer kika gärna in å säg om de e bättre eller sämre?den e ju långt ifrån klar ännu men...påväg.. ja börja ju igår så
    Det är jättefint nu! Men jag som är halvblind tycker att det är lite svårt att läsa. GeneradDet kanske bara är jag som knappt ser datorn framför mig trots att jag har 19 tums skärm på min laptop!
    Carisma95 skrev 2009-01-06 09:09:29 följande:
    Här har jag precis torkat spya.. (Står om det i min blogg)
    Vet, jag har kommenterat också!
    Trebarnsmamma på heltid mamasnestmum.blogspot.com/
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?