Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?
Tack för ditt svar, kram Lioness
Hmmm, verkar självklart vara just den templaten som jag vill ha som bråkar... *suck*
Någon som kan pröva att ladda hem WP-Polaroid, jag får det inte att funka...
Hilfe please...
Lioness
Kan man ändra datum på ett inlägg? Jobbat några dagar på ett inlägg nu men det kommer ju komma långt efter de jag lagt in under tiden. Någon som vet om det går att ändra på?
Lioness
first timer skrev 2009-02-19 20:29:53 följande:
Hej hej!
En liten fråga gällande video-inlägg. Kan man lägga in videos från typ youtube.com och hur gör man isånnafall. Jag vill inte bara ha en länk utan själva videon i bloggen, om det nu går...
Lioness
Hejsan, jag håller på att exportera och importera en blogg, allt är nu fixat och klart MEN när är den gamla adressen ledig, jag vill ju fortfarande behålla den juh...
Jag har raderat min gamla blogg men frågan är nu som sagt när adressen blir ledig, någon som vet?
Lioness
Ingen som vet!?!
Hejsan, jag håller på att exportera och importera en blogg, allt är nu fixat och klart MEN när är den gamla adressen ledig, jag vill ju fortfarande behålla den juh...
Jag har raderat min gamla blogg men frågan är nu som sagt när adressen blir ledig, någon som vet?
Lioness
Någon som vet om ens gamla blogg-adress någonsin blir ledig för att återanvändas eller om man kan frigöra den på något sätt?
Lioness
Hej, var kan man hitta snygga enfärgade backgrounds?
Och kan man ändra färgen på endast några delar av bloggen, tex min högra o vänstra kolumn men inte den mittersta?
project-light.blogspot.com/
Nu ser den inte klok ut...
Lioness
Hej igen, kan man välja ingen färg alls på kantlinjerna, dom syns ju annars oavsett vilken färg man än väljer... *suck*
Lioness
Någon som vet om man i Picasa kan göra runda bilder och sätta ramar på bilder? Eller om det finns något annat program där man kan göra det?
Lioness
Hejsan!
Någon som vet om det finns en gadget som ser ut som en våg där ens aktuella vikt syns? En sån där vanlig våg som man ställer sig på...
Lioness