Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

guild...De här säger att de går:
    www.thecutestblogontheblock.com/
    Kika där,men...GLÖM inte att FÖRHANDSGRANSKA!!!!!

Deras Bakrunder lägger du in i Laypute & sedan Gadget längst ned på sidan,ifall du vill ha en ifrån dem

• Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-02 12:57:32 följande:
    Jo men bakgrunderna från thecustestblogontheblock.com tar väl inte bort resten? Den läggs ju till som separat gadget! Däremot är det lurigt att lägga till en Pyzam-bakgrund. Då försvann allt mitt...
    Japp..
    Vi skrev samtidigt ...
    Pyzam's vet ja tar bort ...
    De e VIKTIGT att FÖRHANSDGRANSKA!!!
  • Fru annmi
    Dino78 skrev 2009-02-02 12:01:20 följande:
    Passar på att fråga här: HUr gör jag för att byta bakgrund? Som det ser ut nu är det bara blå färg men jag skulle gärna ha något annat som bakgrund?Kan tillägga att jag är URPUCKAD på såna här grejer, så om nån vill förkalra gör det som om jag vore 5 år
    Du kan oxå göra som i inlägget 1869...Lycka Till!
    Eller om du vill ändra färg gör du det på Layout...Teckensnitt & Färger....
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-02-02 13:06:35 följande:
    hmmm...och det är pyzam jag har...den andra länken funkade inte när jag la in bakgrunden...får se om jag orkar, annars får jag dras med den jag har
    Joo,men...Du måste ta & välja ny Mall tror ja där du har Pyzams kod nu...i HTML...
    Ta Minima som cutes rekommenderar...Men..Duu..

GLÖM inte FÖRHANDSGRANSKNINGEN!!
  • Fru annmi
    guild skrev 2009-02-02 13:12:59 följande:
    försvinner inte allt då, om jag byter från pyzam till the cutest...?
    Tror de
    Därför måste du FÖRHANDSGRANSKA :?...
    Men...Tror de gör de till & me när du byter inom Pyzam's...Tyvärr!
    Så..Antingen Behåll den eller..."Jobba" mé att Spara allt i sidan/ gadget...
    Klocka osv...
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-02 13:20:23 följande:
    Åt det håller tror jag inte att det gör det.Som sagt cutest.... har ju bakgrunden BARA som gadget! Den påverkar inte html-texten som resten av bloggen är "uppbyggd" på.TS:Skriv in "FÖRHANDSGRANSKA" i TS:en så fru annmi inte skriker sig hes...
    *ASG*...

BRA idé
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-02 13:26:30 följande:
    Jag tror du kan ändra det i html-texten om du ändrar antalet pxl där det står sidewrapper. I min ser det t.ex. ut så här:#sidebar-wrapper {  width: 220px;  float: right;  word-wrap: break-word; /* fix for long text breaking sidebar float in IE */  overflow: hidden;      /* fix for long non-text content breaking IE sidebar float */}Testa att öka från 220 px till 260 eller nåt.Och jag säger det innan fru annmi; FÖRHANDSGRANSKA innan du sparar!!!
    Jaa dé é viktigt!!
    Man vill ju liksom inte ha gjort ogjort arbete & de trist om allt e borta
  • Fru annmi
    Sexymala skrev 2009-02-02 15:16:57 följande:
    Hur får man så att kommentarerna hamnar under inlägget och inte i en ny sida?Någon som vet? *flirtar*
    Gå in på Inställningar sedan...Under kommenntarer hittar du:
    ° Helsida
    ° Popup-fönster
    ° Nedanstående inbäddat inlägg

Kryssa i...På min blogg Funkar inte den tyvärr
    Lycka Till!
  • Fru annmi
    Sexymala skrev 2009-02-02 15:37:25 följande:
    Fru annmi skrev 2009-02-02 15:26:41 följande:
    Kanon! Tack! Funkade finfint!
    Va Bra ...
    I min & vissa andras funkar inte den av nå'n anledning ..
    Fast..Lite kul är med som mitt Popuppfönster ÄR att det visas Profilbild ...
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-02 17:04:21 följande:
    Om man t.ex. söker på "free wallpaper" och använder sånt som bakgrund i bloggen (alt. justerar det innan man använder). Är det lagligt?
    Skulle tro de ...
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?