Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Isorfidien skrev 2009-01-08 18:53:58 följande:

The Cutest Blog fungerar äntligen igen!
    Née
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:07:56 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:03:59 följande:guild skrev 2009-01-08 18:59:03 följande: Du taar den bakrund kod & sedan går till Gadget längst ned på Bloggsidan & trycker på HTML Koder i listan som kommer upp...Där sedan lägger du in koden utan överskriftgör  så...kommer in på en ruta där jag klistrar in koden...det står titel över på rutan som kommer upp...sen sparar jag...det är tillagt i rutmönstret men ingen förändring på min sida!
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Hmm...*Kliar mig i huvvet*...
    Men..Vart sparar du ifrån & Vad?
    Layout? Bakgrund?
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:25:43 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:12:45 följande:guild skrev 2009-01-08 19:07:56 följande: Hmm...*Kliar mig i huvvet*...Men..Vart sparar du ifrån & Vad?Layout? Bakgrund?layout...lägger till en gadget..klickar på HTML/Javaskript...då kommer den rutan upp som jag klistrar in i..!
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
    Jaa,men det går inte

ÄR det ny Layout måste du gå från den sidan där allt är...Till Redigera i Html..Där står nu massa koder..Ta bort dem & klistra in din nya kod & sedan OBS! Förhandsgranska då ser du hur sidan kommer se ut & är du inte nöjd tryck på nåt annat så frågar de dig om du verkligen gå utan ändringar typ &..De vill du ju då..

Har du sparat så du kan klistra in det du har i Sidelement?
    Annars gör det,alltid bra!
  • Fru annmi

Just de..Det måste ju vara en Blogger Templates eller Layout såklart

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:35:41 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:30:42 följande:guild skrev 2009-01-08 19:25:43 följande: Jaa,men det går inte ÄR det ny Layout måste du gå från den sidan där allt är...Till Redigera i Html..Där står nu massa koder..Ta bort dem & klistra in din nya kod & sedan OBS! Förhandsgranska då ser du hur sidan kommer se ut & är du inte nöjd tryck på nåt annat så frågar de dig om du verkligen gå utan ändringar typ &..De vill du ju då.. Har du sparat så du kan klistra in det du har i Sidelement?Annars gör det,alltid bra!

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:31:53 följande:Just de..Det måste ju vara en Blogger Templates eller Layout såklartjag döör...kommer att jubla om det funkar nångång. Är på den länken du tipsade om längre bak...ska testa igen, men tror det var så jaggjorde när jag inte kunde logga in..haha
    *Hihi*...Här finns Blogger Yemplates
    www.pyzam.com/bloggertemplates
    Men..Du förlorar eller kan förlora sidelementen alltså det du har i kanten..Gästbok eller biulder mm,så..Ta FÖRHANSGRANSKNING!
  • Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:44:40 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:40:48 följande:guild skrev 2009-01-08 19:35:41 följande: *Hihi*...Här finns Blogger Yemplates www.pyzam.com/bloggertemplatesMen..Du förlorar eller kan förlora sidelementen alltså det du har i kanten..Gästbok eller biulder mm,så..Ta FÖRHANSGRANSKNING!det är den sidan jag är på...det funkade inte, fick upp ett felmedelande...klickade bort allt
    Née
  • Fru annmi

Guild..
    Vilken Layout är det du vill ha där?
    Kanske skulle kunna testa åt dig

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:47:57 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:47:15 följande:Guild..Vilken Layout är det du vill ha där?Kanske skulle kunna testa åt digdenna www.pyzam.com/bloggertemplates/details/pink-r...
    Fiin
    Om du gör som jag skrev ska det gå..
    Annars får du Ib mig din adress & sedan inloggning mm ju,jag Hjälper dig gärna fast..Då ser ju inte du förhandsvisningen

TEsta igen & gå till Layouten & Redigera i HTML..Radera den kod som står nu & klistara in den kod du ser under denna bild...
    Förhandsgranska..

*Hihi*..Du é lika envis som ja

• Fru annmi

guild skrev 2009-01-08 19:53:32 följande:

Fru annmi skrev 2009-01-08 19:51:25 följande:guild skrev 2009-01-08 19:47:57 följande: Fiin Om du gör som jag skrev ska det gå..Annars får du Ib mig din adress & sedan inloggning mm ju,jag Hjälper dig gärna fast..Då ser ju inte du förhandsvisningen TEsta igen & gå till Layouten & Redigera i HTML..Radera den kod som står nu & klistara in den kod du ser under denna bild...Förhandsgranska..*Hihi*..Du é lika envis som ja ...
    Hoppas de fixar sig!
  • Fru annmi

Guild...
    Hur går dé?
    Har du gett upp ??
    Tänkte jag skulle se

Vill ju knappt lämna Fl nu jue

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?