Inlägg från: Vaniljlatte |Visa alla inlägg
  • Vaniljlatte

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

och inte kan jag skapa en helt ny blogg heller, då måste jag ha en till mejladress.. och så jävla engagerad vet jag inte om jag orkar

• Vaniljlatte

Nä.. jag lånade sambons mejl. Gjorde en helt ny blogg.. men får ändå error on page och så ett sånt där utropstecken längst ner till vänster. Sen står det done och ett utropstecken..

• Vaniljlatte

Carisma95 skrev 2009-01-15 14:00:07 följande:

Hos mig ser det helt ok ut.Du har inte kommit åt nånting i html-texten då...?Fast det är klart, då borde det ju inte krångla om du gör en helt NY...!
    Nej det är ju just det. Jättekonstigt. Alla andra sidor på blogger funkar, men inte just den .. min blogg hatar mig
  • Vaniljlatte

Carisma95 skrev 2009-01-15 14:07:04 följande:

Hur ser den ut då?Kan du göra en "print screen" och lägga in här så vi kan se..?
    ja.. jag kan försöka Att jag ine tänkt på det!
  • Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-01-15 16:01:34 följande:

Jaha..Men duu..Har du gjort den då du loggat in?Det står ju där uppe till höger Skapa blogg?DÄR gör du den alltså i din befintliga blogg fast ändå ny
    Ja. där har jag gjort en.. och så gjorde jag en helt ny. Med nytt namn och ny mejladress. Det är den som visas högst upp. och så som det ser ut i min riktiga blogg under den bilden.
  • Vaniljlatte

Carisma95 skrev 2009-01-15 16:25:29 följande:

Hm... väldigt konstigt att "lägg till gadget" inte finns...?Har du testat att maila support?
    Ja visst är det skumt! o på den helt nya bloggen har jag ju t om en layout som är deras "standard"..
  • Vaniljlatte

Fru annmi skrev 2009-01-15 16:40:02 följande:

Kollade i min nu &..Du måste inte skriva i mail alls..Utan BloggRubrik..Adress URL..Sedan ordfverifering..Sedan bara..Fortsätt & då väljer du mall sedan står de bara..Börja Blogga
    ¨jo men en sån har jag gjort. OCH en helt ny blogg..
  • Vaniljlatte

Isorfidien skrev 2009-01-15 18:00:23 följande:

Jag har 7 bloggar på samma e-postadress. Det är bara att gå in på instrumentpanelen och klicka på "skapa ny blogg".
    jo, men det var nte en sådan jag skulle skapa. Tänkte skapa en helt ny från scratch för att se om det var hos mig felet låg, men det verkar ju onekligen vara hos blogger?
  • Vaniljlatte

Sådär ja! Sambon bytte från IE till firefox. och då funkar det.. väldigt knasigt, men vi kom på att på min bärbara dator fick jag byta till firefox också, för att min blogg inte syntes.

*andas ut*

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?