Inlägg från: Fru annmi |Visa alla inlägg
  • Fru annmi

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

Carisma95 skrev 2009-02-24 13:47:27 följande:
    Någon annan som märkt att det inte går att kommentera blogspot-bloggar som har "ordverifikation"?Jag har testat på ett par stycken och det står bara "loading" i en evighet i ord-rutan. Det kommer aldrig upp några ord...
    Nee,de har jag inte märkt ..
    Jag har detta & jag har många kommentarer,så..de fungerar i min antar ja'
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-24 13:57:34 följande:
    Ska väl tillägga att de jag själv har testat på har kommentaren under inlägget (på samma sida alltså). Inte i ett separat eller helfönster.Jag har det ovanstående (som tycks krångla). Kan någon vara snäll och testa att kommentera hos mig?
    Joo,de har jag däremot märkt....
    Fast..Jag ger mig aldrig

Kommenterade hos dig fast...Du har ju ingen Ordverifiering...
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-24 16:23:02 följande:
    Nej, jag har ju inte det (kom jag på).
    *hihi*.....
  • Fru annmi
    Oskida skrev 2009-02-24 20:32:01 följande:
    JOOOO det har jag märkt!! Håller på att bli tokig!..kan kommentera i min egen,men inte på nån annans..så nu vet ni som jag brukar skriva hos varför jag inte gjort det idag!..trodde det var min dator som höll på paja,men då är det väl nåt tillfälligt strul..hoppas jag!kram
    Inte min heller ??
    annmisblogg.blogspot.com/
  • Fru annmi
    Oskida skrev 2009-02-24 20:32:01 följande:
    JOOOO det har jag märkt!! Håller på att bli tokig!..kan kommentera i min egen,men inte på nån annans..så nu vet ni som jag brukar skriva hos varför jag inte gjort det idag!..trodde det var min dator som höll på paja,men då är det väl nåt tillfälligt strul..hoppas jag!kram
    Inte min heller?? ...
    annmisblogg.blogspot.com/
  • Fru annmi

first timer skrev 2009-02-24 20:57:32 följande:

Jag tycker att det verkar som att det är för de som har kommentarerna som en popup-ruta OCH ordverifiering som det krånglar för.
    Nee har ingen sagt nå't om till mig...Ja har så ...
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-25 08:51:19 följande:
    När jag trycka på skicka första gången, så gick det inte. Men skam den som ger sig, 2:a gången gick det (tror jag) Problemet om man har ordverifiering är ju att man inte får upp något ord att verifiera. Det står ju bara "loading" hela tiden.Eller vill de att man ska skriva LOADING varje gång..?! Ha ha! Nu kanske jag kom på det...
    *Hihi*..Jag bara trycker i nå't & sedan brukar de funka ...
  • Fru annmi
    Carisma95 skrev 2009-02-25 11:06:38 följande:
    Ha ha, smart!
  • Fru annmi

Hejj alla bloggare..
    Har vart runt hos flera av er & har ni märkt att Signaturen inte fungerar??
    Inte min egna heller....*buhuhu*...Hoppas den kommer Tbx snart!

Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?