Inlägg från: guild |Visa alla inlägg
  • guild

Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?

listoplisto skrev 2009-02-13 08:48:09 följande:
    *pekar uppåt mot inlägg 2268*
    letade bakåt igår, visste att frågan hade varit uppe, men hittade inte inlägget.
    Tack listo
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    EXPOSED skrev 2009-02-16 12:55:03 följande:
    Men alltså... Jag tror inte att min räknare i min blogg fungerar... Kan ni besöka min blogg så får jag se om räknaren ändras. annemoije.blogspot.com/
    jag var där nu
    (¯`♥ *(¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER... (¯`♥ *(¯`♥*
  • guild
    EXPOSED skrev 2009-02-16 13:01:32 följande:
    Och den står fortfarande på ett... Why?
    var där två gånger t.o.m
  • guild

undrar...hur gör man om det blir en lång tom yta på sidan, så man får scrolla ner, innan nästa inlägg kommer??

• guild
    Fru annmi skrev 2009-02-18 12:00:06 följande:
    Menar du i själva inlägget?Di trucker du med muspekar'n & sedan raderar uppåt OM de nu va' de du mena
    kan man radera om det är tomt? Tror vi menar samma...
    menar som det är, efter inlägget med valentine e-card här

http://karin-bildredigering.blogspot.com/

har försökt att trixa, men kan inte fixa!
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-02-18 12:02:33 följande:
    *asg*..Jag HAR verkligen Datadyslexi....Hoppas du förstod guild
    gjorde som du sa...och det funkade...tusen tack snälla
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-02-18 12:07:08 följande:
    Joo,jag såg hur de var...Gå in & redigera Inlägget...Dra ned pekar'n dit du kan & börja radera uppåt...Det får jag göra ibland oxå Se upp bara så du inte raderar för långt *hihi*
    gulle dig
  • guild
    Fru annmi skrev 2009-02-18 12:09:41 följande:
    *Hihi* ...Sträcker lite på mig...
    ...det ska du
  • guild
    isseq skrev 2009-02-28 19:18:28 följande:
    ...en dum fråga men hur får man med vad någon annan har sagt här, så att man kan svara på deras fråga. Jag är plus medlem så jag borde väl ha den funktionen?Carisma95: ja den ser jätte fin ut, stilrent, det är snyggt. Gillar hästen, är det din?Personligen tror jag att den layout jag har just nu får duga . Även fast min blogheader är gigantisk .issemisse.blogspot.com/
    citatknappen i högra hörnet i inläggsrutan, bredvid munnen och handen
  • guild
    Leather Cravat skrev 2009-03-06 08:57:34 följande:
    Har gjort massor med bakgrunder till min blogg men som inte föll mig i smaken, så tänkte att någon här kanske vill ha nån.gustafus.blogspot.com/2009/03/huhu.htmlHar dock ingen aning om bakgrunderna passar andra bloggar än min, men men. ^^
    den med blocket var urfräckt
    (¯`♥ SÄG TILL OM NI VILL HÄLSA PÅ I MITT GALLERI, SÅ SLÄPPER JAG IN ER (¯`♥
Svar på tråden Fler med Blogspot som vill samlas och tipsa om layouts och widgets?