Inlägg från: BetterOffAlone |Visa alla inlägg
  • BetterOffAlone

audi a3

Skulle villja veta vad ni som kört audi a3 tycker om den bilen?

Vi behöver en mindre extrabil och har fastnat för audi a3 modellen som kom 2004.

90% av alla -04 som gått endast 10t mil har haft mellan 5-10 ägare. Varför har de bilarna haft så många ägare? är de dåliga? går de sönder?

Vill inte ha tips på andra bilar utan jag undrar endast vad ni som själv ägt en audi a3 tycker.

• Svar på tråden audi a3
  • BetterOffAlone

seriöst....många i min släckt har eller har haft a6 och dom har varit kanonbra

• BetterOffAlone

200 cdi: tack för ditt svar, vi har redan en ny volvo v70 och behöver en bil till, men vi behöver bara en liten och enkel men vill ändå ha en fin, och därför föll vi för den till utseendet.

Vet du när man gör stora servicen på audi? är det vid 12 t mil?

Något mer du vill rekomendera att kolla upp när vi är och tittar på en ev intressant bil?

Är såååå nojjig av att köpa begagnat :-/

• BetterOffAlone

Okej, där är inget speciellt som brukar vara lite bråkigt med just den modellen då?

Usch nej privat skulle jag aldrig våga köpa, så det du skrev lät ju mycket förnuftigt måste jag säga.
    Jag brukar tänka att om man köper från en seriös bilfirma så är dom inte lika duktiga på att undanhålla viktiga detaljer för då lär man ju knappast komma tillbaks till dom när man ska köpa ny bil igen. hehe

Jasså dom är billiga att köra? vet du underfär vad dom drar?
    Mina föräldrars a6 drar ca 0.7 men det är ju en diesel. Vi har tänkt oss att det ska vara en bensinare eftersom de är något lättare att få tag på.

Svar på tråden audi a3