Inlägg från: Anonym (hmmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hmmmm)

tror ni att det är ömsesidigt??

Ifall man inte har pratat så mycket med någon samt om man känner en oerhört attraktion till någon när man träffar denna människa tror ni då i de flesta fall att det är ömsesidigt?
    Jag tror det....hur skulle man annars kunna känna så stark dragningskraft till någon man inte känner?!

• Svar på tråden tror ni att det är ömsesidigt??
  • Anonym (hmmmm)

jag är så oerhört attraherad av en man jag kommer ikontakt med ibland som jag inte känner och jag hoppas väl kanske att han känner sig attraherad av mig med hahaha....

• Anonym (hmmmm)

hallå....

• Anonym (hmmmm)

men e det inte lite konstigt då?att man kan bli så oerhört attraherad av en man maninte känner utan bara av att se honom och vara honom nära.....

• Anonym (hmmmm)

Hannah76 skrev 2009-01-04 16:23:41 följande:

Anonym (hmmmm) skrev 2009-01-04 16:19:14 följande:
    Fast de känslor kommer ju från dig - inte från honom. Finns ju många som känner så för tex skådespelare, artister mm. Och dessa skådespelare eller artister har ju ingen aning om vilka de personerna är, vet inte ens om at de existerar.
    jo det vet jag men jag menar när man träffar personen i fråga..
  • Anonym (hmmmm)

och personen jag menar tittade faktiskt tillbaka på mig 2 gånger sist vi sågs men jag vet inte.... han är jätte svår att läsa av... ler inte eller så....

• Anonym (hmmmm)

Hannah76 skrev 2009-01-04 16:27:22 följande:

Anonym (hmmmm) skrev 2009-01-04 16:24:58 följande:
    JAg tror ändå inte att det behöver vara ömsesidigt, klart att det kan vara det ibland, men inte i de flesta fall.
    nej kanske inte...jag vet inte..
  • Anonym (hmmmm)
    Polly S skrev 2009-01-04 16:28:18 följande:
    nej.det är dina känslor & tankar och behöver inte ha ett dugg med _hans _känslor & tankar att göra.
    nej du har nog rätt men man kan ju alltid hoppas :)
  • Anonym (hmmmm)

nej men hur ska jag göra det?? jag tror tyvärr att han är upptagen också.. men han tittar på mig och vi träffas i olika sammanhang.... jag kan inte säga hur för då kanske någon förstår vem jag är men vi träffas en gång i veckan inom vården kan man säga...

• Anonym (hmmmm)

ibland önskar man at man kunde läsa tankar..
    Även om han skulle vara attraherad av mig skulle det säkert inte hända något men det skulle vara sjukt pinsamt om jag frågar honom rakt ut och så känner han ingenting... pinsamt, dessutom är han 9 år äldre också...

• Anonym (hmmmm)
    Polly S skrev 2009-01-04 16:41:22 följande:
    nej skulle han vara upptagen är det bara att lägga ner...
    nej kaffe? så modig är jag inte!! haha
  • Anonym (hmmmm)

nej det är väl önsketänkande haha

• Anonym (hmmmm)

ja just i det här fallet menade jag inte olyckligt kär utan att man liksom är attraherad av en människa. Men visst i de flesta fall så kanske det inte stämmer.
    Men ett flertal gånger har det stämt för mig faktiskt.
    Men det betyder ju inte att det alltid gör det.

Svar på tråden tror ni att det är ömsesidigt??