• MygganMuffy

Blöjbaddräkt

Vet någon var man kan hitta söta blöjbaddräkter på nätet? Till babysim till en tremånaders.

• Svar på tråden Blöjbaddräkt
  • MuminMy

Om man inte smörjer in dem före simmet blir de inte speciellt hala så det behöver ni inte oroa er för - på babysimmet kommer ni att få lära er ett flertal sätt att hålla barnet som är "säkra" för både er och barn

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus
  • Jenslund

I Pippilotta's nätbutik finns babysimbyxor och så kan man köpa ett badlinne till i samma utförande så när de används tillsammans ser det ut som en hel baddräkt.

• MygganMuffy

Aha tack Jenslund! Smart!

• h80

man brukar kunna köpa badbyxor på babysimmet. Vi har precis börjat och de godkände bara vissa sorter, så kolla det först så man inte köper i onödan.

• skrabba

Okeej men vi ska inte gå på babysim med vår dotter. Vi ska gå och bada själva.

• MuminMy
    skrabba skrev 2009-01-07 07:46:05 följande:
    Okeej men vi ska inte gå på babysim med vår dotter. Vi ska gå och bada själva.
    Köp ett par som är täta men inte plastade (du ska kunna blåsa igenom tyget) Det blir jättebra Många simhallar säljer badbyxor, annars finns på babyaffärer och t.ex. på www.babysimshopen.se
  • skrabba

Har köpt badbyxor nu..:) Och badblöja men när vi var på badet igår så visade sig att man behövde visst bara ha badblöjan.. Eller nästan alla små som var där hade bara blöjan..

• MuminMy

Det blir dyrt med badblöja i längden De kostar ju nästan 5:- styck!

• skrabba

ja men dom få gånger vi kommer åka och bada så kan jag lägga 5 kr per blöja...:)

• Linda86

Jag har just beställt hem en blöjbaddräkt. Finns på www.filur.se tyckte oxå de va svårt att hitta. Har inte fått hem den ännu men på bilden var den jätte fin. =) gå in o kolla

MygganMuffy skrev 2009-01-04 19:53:22 följande:
    Vet någon var man kan hitta söta blöjbaddräkter på nätet? Till babysim till en tremånaders.

• sweetsandra

Badblöja + vanlig baddräkt över blir det här på vår 2åring när vi åker och badar :)

Mina solstrålar ~ Vinga 070108 & Lycka 090820
Svar på tråden Blöjbaddräkt