• morzanmax

Mammakläder Norrköping??

Någon som vet butiker i Norrköping förutom HM och Pop som säljer mammakläder? Gärna om ni har tips på butiker i Linköping med. Ska till Norrköping i dag och kolla men jag känner inte till det så bra där.

I Linköping finns det bara ovanstående butiker som säljer vad jag vet och de har jättedåligt utbud och dåligt med storlekar...

• Svar på tråden Mammakläder Norrköping??
  • morzanmax

Ingen...? Jag åker klockan 13. Hoppas, hoppas!!

• Bev

Det är jätte dåligt utbud i Nkpg, Polarn och Pyret och HM är väl det enda som jag kan tänka mig. HM ute i ingelsta tycker jag haft bäst av de olika HM som finns. Lycka till!

• morzanmax

Tack!
    Ingelsta är det den i Maxihuset?

• Bev

morzanmax skrev 2009-01-05 11:01:57 följande:

Tack! Ingelsta är det den i Maxihuset?
    Japp!
  • Bev

Men som sagt det finns absolut inget jätte utbud... TYVÄRR!

• morzanmax

Tack!! Jag hittade i varje fall ett par jeans på Pop och en snyggkjol och en top på hm så det är ju alltid nått. Så nu får jag väl vänta in sommarkollektionen för det var ganska utplockat.

• Bev

morzanmax skrev 2009-01-05 22:14:01 följande:

Tack!! Jag hittade i varje fall ett par jeans på Pop och en snyggkjol och en top på hm så det är ju alltid nått. Så nu får jag väl vänta in sommarkollektionen för det var ganska utplockat.
    Kan tänka mig det! Kul att du hittade något i alla fall. Jag hoppas på att få ta av mig mammakläderna inom någon vecka och få återgå till vanliga kläder Just nu passar nästan inget
  • morzanmax

Åh va roligt!! Jag får ju vänta ända till juni...

• Ms Kanga

Babyproffsen Norrköping har också mammakläder, såg de hade lite rea när jag var där för någon vecka sen

Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • morzanmax

Ok! Tack!

Vart ligger det nånstans?

• Ms Kanga

Babyproffsen ligger på Ingelsta bakom Bauhaus brevid Busfabriken, Ståthögav. 48 

Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
Svar på tråden Mammakläder Norrköping??