• Alvi

Vilken barnkammarvagn (husvagn) har ni och är ni nöjda?

Vi är ute efter en barnkammarvagn, men vet inte alls vad vi kan tänkas välja tillslut...
    Å ena sidan vill vi ha vår säng och barnens säng (vi har två) i varsin ände, men å andra sidan vill vi ha TV som går at vända båda mot säng och soffgrupp. Å tredje sidan vill vi ha bra med förvaring, garderober mest. Ingen husvagn har ALLT det...

Förslag?! Vad har ni?!

• Svar på tråden Vilken barnkammarvagn (husvagn) har ni och är ni nöjda?
  • Firren1

Vi har en Wilk. I ena änden har vi en våningsäng med tre bäddar, kan även fås med två. I mitten ett kök och en soffgrupp som går att bädda. i andra änden en utbäddad dubbelsäng. vi är helnöjda med vår vagn. mkt skåp och förvaringsutrymmen. tv har vi med som kan vändas till både soffgrupp och säng. tror nog vi har med allt du ville ha med:)

• Alvi

Firren1: Wow!! MEn jag glömde en punkt... Priset... Vad sjutton är det för pris på den, för den låter ju skitbra! Ska ut och googla på det nu!

• Firren1

dom är billigare än vanliga. så det är oxå bra. kom inte exakt ihåg vad vi betalade.
    annars gillar vi ju adrian, men dom är ju dyrare att köpa och inte lika bra lösning, tycker jag.

den wilken vi har är en s3 500dm. finns ju olika storlekar och planlösningar på dom oxå, som med alla andra husvagnar. men vi fastnade för wilken just för barnkammaravd och den utbäddade dubbelsängen och att den var billig.

• Knetha

Jag tror att en Adria som jag sett skulle passa er ! En mycket trevlig vagn som jag gärna skulle köpa om jag hade råd med en ny vagn.

Dubbelsäng i framänden, våningssäng i bakänden. Flera garderober. Soffgrupp i mitten med vändbar TV-hylla. Det var väl alla era önskningar ?

Jag TROR att det var Classica 613 PK, kan också ha vart Adora 563 PK.

För övrigt så har Adria fler trevliga modeller med 4 sängplatser fast soffgruppen är obäddad. Själv har jag byggt om min Adria 620 från -91 så den också fått sådan planlösning.

• Mammisopappis

Vi har en Hobby kmfe 560 -08
    Och den har våningssäng i ena endan och soffa och kök i mitten och dubbelsäng i andra med toa och en konsol mellan så man vänder den delen med plattvn i så kan du ha tv på båda ställena på baksidan av tvn är det ett barskåp med plats för vinglas och så. Men blåa lampor hel mysigt!

Därför ville vi ha den!

Svar på tråden Vilken barnkammarvagn (husvagn) har ni och är ni nöjda?