Höstmammor i Linköping ***del 15***
Hoppsan, en ny tråd igen såg jag nu...har inte varit inne här på länge. Tråd nr 15...tänk vad tiden går fort.
Ajaj, stackare med magsjuka. Krya på er!
Ut o äta...JAA jag vill!
Hoppsan, en ny tråd igen såg jag nu...har inte varit inne här på länge. Tråd nr 15...tänk vad tiden går fort.
Ajaj, stackare med magsjuka. Krya på er!
Ut o äta...JAA jag vill!
Songbird, blä för magsjuka. Blir galen på att man inte kan vaccinera sig mot det! Di Leva...kanske. Kommer han till Lkpg?
M-L: svinkoppor. Hur sjutton ser det ut? T har någonting på läppen, ser ut som munsår...svinkoppor är det mera som prickar?
Med reservation för G:s konstiga jobbtider så skriver jag dit mig
Mammaträff:
ons 14/1
Jenny
Linda F
Nina
tor 15/1
Jenny
Malin
Linda F
Nina
Maria G
mån 19/1
Jenny
Malin
Linda F
Nina
Maria G
tis 20/1
Jenny
Malin
Linda F
Nina
ons 21/1
Jenny
Linda F
Nina
Maria G
mån 26/1
Jenny
Malin
Linda F
Nina
Maria G
tis 27/1
Jenny
Malin
Linda F
Nina
ons 28/1
Jenny
Linda F
Nina
Maria G
Tack för all info angående svinkoppor!!
Har kommit på att utslagen förmodligen beror på att hon fortfarande har napp , saliven, nappen och den kalla vinter funkar inte så bra ihop. Nu börjar det iaf att bli bättre.
Mammamiddag...den 28:e, kan man boka in det i kalendern? Vart ska vi gå?
Ledsen att jag meddelar mig så sent. Jar har influensa så jag dyker tyvärr inte upp ikväll Ni får ha det så kul!
Hallojs,
är visst dålig på att skriva här märker jag...detsto flitigare på att läsa.
Såg att ni undrade lite angående Knytte. Vet bara att Lördagsgänget börjar den 28:e Feb. Vet att Karin o Anna har börjat att planera o ringa runt.
Fredag den 13:e...nä här var det som vanligt. Fast dagen efter så råkade jag stutts lite för häftigt på stuttsmattorna i Busfabriken o skrapade mig rejält. Det hade nog iof mer med dumhet än otur att göra Fram för ett lekland för vuxna!!!
Vetegrodd. Tror inte att jag törs smyga mig in på Hangaren. Grannens äldre grabbar skulle skämma ögonen ur sig om jag dök upp där
Lena, jag ska prata med Karin ikväll, kollar med henne om Anna bestämt när det ska börja.
Studsmattekurs...häftigt! Men vad sjutton lär man sig då?
Angående Knyttet... Pratade med Karin igår. Anna kommer att höra av sig till er, Malin o Lena, förmodligen någon gång efter helgen trodde Karin.
Tezz, ååå...hästdagis. Läter ju jättekul!!!! Jag började rida när jag var 6 år o Tyra har testat några gånger men verkar vara inne i en "rädd-för-allt"-fas, så hon vill inte längre tyvärr.
Det är skit att inte få sova på nätterna!! Håller tummarna för att det är en fas som går över snabbt.
Nina, kul med ny fripp och annan färg! Ska bli spännande att se! Ajaj, vad synd med Emmas bajsande. Har ni frågat henne varför hon inte vill bajsa? Vad svara hon?
Måste säga detsamma. Grattis Jenny!!!
Lena, jo vi var på Knytte. Solen sken...men hua vad kallt det var. Trotts att vi var påpälsade o hade det hur kul som helst så ville Tyra åka hem.
Kollade lite snabbt med Karin, hon visste inte hur Anna hade tänkt planera inför Tisdagsknytte. Hoppas att hon hör av sig till er snart!
Vilka duktiga tjejjer, Meja o Emma!! Det är så spännande att se när de utvecklas!
Vi har "trälat" bokstäver med Tyra men hon har för mycket myror i kroppen för att sitta stilla o lära sig bokstäver. Fast hon VILL gärna kunna både läsa o skriva...fast på en gång utan att anstränga sig! Precis som sin mor
Nina, undrar om teckningen är en liten vink om att hon vill att vi ska bo i kollektiv?! ;-D
Tezz, vad tråkigt att ni åkt på förkylningar igen! O krupp...blärk! Styrkekramar till er!
Vilken kul ideé att byta boende! Ska kolla med Gustaf...vi pratade lite om att åka till Götet i sommar... Om byte inte skulle funka så ska vi till Gotland v 30 den 19/7 - 26/7, då står vårt lilla hus tomt...
Jag kollar med G och sedan kan väl ni fundera på vilken vecka som skulle funka för er?
Soffie, oj vilken energi du verkar ha! Vad härligt! Blir så avis när jag hör era renoveringsaktiviteter...hos oss kommer vi aldrig längre än till planeringen
Grattis i efterskott Marie-Louise o Lena!! Det verkar som om det är många som fyller år denhär tiden. Tror att vi har varit på 7 stycken födelsedagskalas under en fyra veckorsperiod.
Lena, vad spännande med husletande!! Jag letar oxå hus som en tok...fast inte för vår del utan för Knytte-Karin. De har tröttnat på att bo i lägenhet o vill ha lite gräs under fötterna till sommaren.
Tezz, nä vi har inte tänkt att göra något speciellt i Götet. Vi har börjat prata lite om hur vi ska lägga upp semestern men inte bestämt oss än...G trodde att det skulle bli körigt att hinna med Göteborg oxå. Jag är lite mer tidsoptimist än vad han är Skulle det vara så att vi inte hinner med Göteborg så är ju som sagt vårt boende ledigt v 30. Få ta en rejäl funderare!
M-L, jomen visst har vi renoverat hallen. Det tog oss väl ca 2 månader...något som skulle kunnat gå på ca 2 veckor =)
Lena, Karin o hennes man har letat hus mestadels i Hjulsbro området, men tröttnade och har nu köpt tomt i Ekängen. Det verkar inte var så lätt som helst att hitta hus i denhär stan . Vart vill ni bo?
Fönsterputs...ujuj, kommer inte ihåg när jag senast tvättade alla fönster hos oss. Försöker mestadels att hålla köksglasdörren fräsch från Tyra-fingrar o pussmunnar.
M-L, var roligt att ni fick en plats på knytte o att Freja gillade det!! Det är ju så mysigt i skogen nu när vädret är kalas!
Nu har T oxå kommit igång ordentligt med VARFÖR. O sedan har hon blivit kär. I min kusin som är 23! Hon tjatar om honom heela tiden. Tror att Gustaf kommer att få fullt upp när hon kommer i tonåren ;-D