• ligre

Höstmammor i Linköping ***del 15***

Hos oss krånglar datorn så imörrn så hämtas den föratt se vad felet är. Tänkte skriva upp mig för middag:
    Är tiden tänkt efter 18.00?

tor 15/1
    Jenny
    Malin
    Linda F
    Nina
    Maria G

mån 19/1
    Jenny
    Malin
    Linda F
    Nina
    Maria G

tis 20/1
    Jenny
    Malin
    Linda F
    Nina
    Linda G

ons 21/1
    Jenny
    Linda F
    Nina
    Maria G
    Malin
    Linda G

mån 26/1
    Jenny
    Malin
    Linda F
    Nina
    Maria G

tis 27/1
    Jenny
    Malin
    Linda F
    Nina

ons 28/1
    Jenny
    Linda F
    Nina
    Maria G
    Malin
    Linda G

• ligre

Jag tyckter också vi bokar ons 28/1 för det var väl den dagen då de flesta kunde.
    Var vi ska äta...också öppen för förslag på ett ställe med god mat.
    Det trevliga sällskapet är ju redan fixat

• ligre

Åhh det vore jättekul om du kom med så vi kan träffa dig!

• ligre

Grattis Svea på 1- årsdagen! Himmel vad tiden går fort, men den går väl fortare med två barn kan jag tänka. Tezz: Aktiviteter att göra själv inomhus (kanske några av dessa behövs lite vuxenhjälp).... playdoo, pärla, måla, bok-saga på CD, hjälpa till att diska, vattenlek i diskhon (om golvet under tillåter det;-D), pussel, lego, små dockhus, ha kalas för sina dockor eller nallar. Meja har ett gäng småkort på oss och sina kompisar som hon leker samling med och det brukar hon roa sig med en lång stund. Lärorika dataspel och film funkar ju alltid i måttliga doser såklart. "Hitta rätt strumpor"-leken kan vara roligt samtidigt som du själv får lite hjälp med tvätten. Nina: Här har vi också en som har humör, som inte vill och inte vill lyssna ibland. Tänk vad mycket känslor det finns i en 3 åring . Ja snart kan man inte ens ta saker på engelska...Meja hon suger åt sig en hel del engelska ord från Dora Utforskaren och använder dessa vid rätt tillfälle.

• ligre

Konstigt ....jag gjorde mellanslag för att det skulle vara lätt att läsa och så blev det så här{#lang_emotions_undecided}

• ligre

Nej jag tror ingen har bokat något bord ännu. Har det bestämts någon tid?

• ligre

Låter bra Jag hoppas att jag kan komma imorgon...har fått ont i halsen och näsan rinner och känner mig frusen. Ska proppa i mig C-vitaminer och gurgla halsen så kanske det vänder.

• ligre

Jag kan inte heller komma för jag är genomförkyld och alldeles orkelös....hade hoppas att jag kände mig bättre idag men icke Hoppas att andra får det trevligt ikväll! Krya på dig Maria!

• ligre

Grattis goa Cornelia på 1 årsdagen!!! Massar av kramar från oss hela familjen Tack för krya på hälsningarna ....förkylningen är långdragen men bättre mår jag. Snart ska supertrion här baka bullar....efter det behövs det nog dammsugas upp en hel del pärlsocker

• ligre

Grattis Sara på 1 års dagen! och även till Alfons som blir 1 år imorgon! (gör det nu för att vara på säkra sidan)

Svar på tråden Höstmammor i Linköping ***del 15***