Haha, lustigt att ni som inte har plus får tidningen men inte vi som har plus. De kanske vill ha oss andra att gå ur. (Jag fick också tidningen e-n gång).
Robin matvägrar fortfarande och är på ett hiskeligt humör. Han snuttar i sig lite bröstmjölk ibland men inte så mycket annat.
Och i morgon ska jag jobba heldag och A ska vara pappaledig. Jag sa nu på lunchen att jag är lite nervös för maten, att han kanske måste ha bil och kunna komma så att jag får amma i värsta fall. Men h-a-n är inte ett dugg nervös.
Karlar!!
Jag fick ett välkomstpaket av kommunen idag. Det innehöll lite rabattkuponger på barnkläder (bl a en 50% på ett plagg på en jättefin affär här i stan som bl a säljer Villervalla). Och 25% på en annan (som har Småfolk mm). Och så en Luleå-t-shirt i storlek 74. Kan fota den senare...
Är det någon som vet om man kan lägga upp andra filer än bildfiler i sitt galleri? Videosnuttar?
Kvack: Fasen vad taskigt. Varför behöver man snacka skit om folk... jo, det är för att man mår dåligt själv och har låg självkänsla. Det är min fulla övertygelse. Annars har man inget behov av att snacka skit om andra.
Jag har börjat mitt nya liv. "Inte köpa hem Digestive Kex livet". 
Fast jag tror att jag har ett sockerbehov i alla fall, för nu äter jag pepparkakor. Fastän jag inte är så jätteförtjust i pepparkakor. Borde bjuda hem några kompisar på glögg och pepparkakor, har nämligen kvar lite glögg och det är ju onödigt. Undra om man kan frysa glögg och om den håller sig då?
VT: Vad du är bra... jag ska genast gå in i trådarna och lägga upp dem som favoriter.