• Licens To Kiss

Vi flator/homosexuella/lesbiska OCH bisexuellas tråd.

Tydligen finns ingen fortsättningstråd så jag skapar en till om fler än jag tycker de är ksoj och snacka lite.

OM ni vill vara anonyma, välj då en signatur.

Äldre tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-9-280/m36800895.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-06 22:38
    Anledningen till att jag skrev olika titlar på tjejer här inne som endast gillar tjejer kallar sin läggning olika.

Jag är flata

• Svar på tråden Vi flator/homosexuella/lesbiska OCH bisexuellas tråd.
  • Anonym (Mayo)

Jag snackar gärna lite här!

Har precis blivit singel så nu vet man aldrig vad som kan hända!

• Licens To Kiss

Är du glad över att de är slut? hehe
    Har du haft pojkvän eller flickvän, som de blev slut med?

Anonym (Mayo) skrev 2009-01-06 22:33:45 följande:

Jag snackar gärna lite här! Har precis blivit singel så nu vet man aldrig vad som kan hända!
  • Anonym (Mayo)

Pojkvän men det låter lite ungt för honom!! Vi har varit sambo länge och vi har barn så vi måste ju träffas iallafall... Men det känns faktiskt skönt, har funderat länge på det och tror att det kommer bli bra.
    Jag har aldrig varit med en tjej men blev för snart ett år sen förälskad i en tjej och har sen dess funderat mycket på min sexualitet och vad jag vill.
    Den tjejen har sambo och barn, hon är lesbisk, så jag vet att det aldrig kommer bli något mellan oss men det har väckt känslor som jag inte visste att jag hade. Vi ses ibland, är inte kompisar men bekanta, och då bubblar alla känslor upp.
    Men jag har ingen som helst koll på hur jag ska göra för att kanske träffa en tjej.. Förslag på sidor på nätet mottages tacksamt!

• Licens To Kiss

Jag hänger inte på några gaysidor. Tycker de är för mycke köttmarknad.

Anonym (Mayo) skrev 2009-01-06 22:57:25 följande:

Pojkvän men det låter lite ungt för honom!! Vi har varit sambo länge och vi har barn så vi måste ju träffas iallafall... Men det känns faktiskt skönt, har funderat länge på det och tror att det kommer bli bra. Jag har aldrig varit med en tjej men blev för snart ett år sen förälskad i en tjej och har sen dess funderat mycket på min sexualitet och vad jag vill. Den tjejen har sambo och barn, hon är lesbisk, så jag vet att det aldrig kommer bli något mellan oss men det har väckt känslor som jag inte visste att jag hade. Vi ses ibland, är inte kompisar men bekanta, och då bubblar alla känslor upp. Men jag har ingen som helst koll på hur jag ska göra för att kanske träffa en tjej.. Förslag på sidor på nätet mottages tacksamt!
  • Anonym (Mayo)

Köttmarkad låter inte lockande!
    Men bor i en mindre stad och har inte varit ute och "raggat" varken män eller kvinnor på så länge att jag glömt hur man gör.

Nu är jag inte ute efter att träffa någon än utan mer som här, att prata med trevliga människor om lite allt möjligt.

• Anonym (Propps)

tjingeling.. jag vet inte riktigt vad jag är =)

• Anonym (vildblomma)

Hej!
    Har precis börjat erkänna för mej själv att jag faktiskt blir attraherad av båda könen. Något som jag misstänkt länge men inte
    riktigt testat innan.
    Nu har jag träffat en helt underbar kk av det kvinnliga könet och njuter i fulla drag. Undrar varför jag väntat så länge... men det va kanske just hon som behövdes för att öppna upp mej.
    Lycklig Vildblomma från en mycket liten ort i småland.

• Anonym (Mayo)

Vilken tur du haft vildblomma!

Ser att det varit lugnt här under helgen!
    Själv har jag jobbat och inte hunnit sitta vid datorn p några dar.

• Grodans mamma

Hejsan! jag är bi,men lever i ett homosexuellt förhållande. vi har varit tillsammans i 4 1/2 år snart,bor tillsammans och är förlovade. har börjat försöka bli med barn du oxå. :)

Svar på tråden Vi flator/homosexuella/lesbiska OCH bisexuellas tråd.