Var hitta beg. väggmonterat skötbord?
Letar efter att köpa begagnat väggmonterat skötbord p g a platsbrist på toaletten. Någon som kan hjälpa mig? Har försökt med Blocket, men finns inget om jag inte vill åka 50 mil.
Letar efter att köpa begagnat väggmonterat skötbord p g a platsbrist på toaletten. Någon som kan hjälpa mig? Har försökt med Blocket, men finns inget om jag inte vill åka 50 mil.
Vart bor du??
ikea har ju för 500:-.. går det inte och beställa hem det från deras hemsida dådå?
håll utkik på blocket och kolla vad frakten kan gå på. Brios är ju rejälare än Ikeas. Ja tål inte deras fickor! =)
Jag beställde hem mitt från ikea. Dom har ju ikea-online på sin hemsida... kolla där!
MiLuna skrev 2009-01-06 15:23:38 följande:
Bubba80 skrev 2009-01-06 15:30:42 följande:
tror den hette gulliver väggskötbord el liknande? Sorry e inte helt säker...
Har varit på Ikea o köpt ett vanligt skötbord och de har inga väggmonterade. Kollade också på deras hemsida och de verkar inte ha någon sådan i deras sortiment.
Ja sist jag var där så hade de iaf. Var nog i slutet på sommarn... Om jag var du så skulle jag ringa till ikea, för jag vet att när jag köpte (visserligen 3 år sen snart) så hade de slut i hela sortimentet i omgångar...kanske e det samma nu???