• LuckyMi

Var hitta beg. väggmonterat skötbord?

Letar efter att köpa begagnat väggmonterat skötbord p g a platsbrist på toaletten. Någon som kan hjälpa mig? Har försökt med Blocket, men finns inget om jag inte vill åka 50 mil.

• Svar på tråden Var hitta beg. väggmonterat skötbord?
  • LillaFlingan

ikea har ju för 500:-.. går det inte och beställa hem det från deras hemsida dådå?

• ÖNadja

håll utkik på blocket och kolla vad frakten kan gå på. Brios är ju rejälare än Ikeas. Ja tål inte deras fickor! =)

• Bubba80

Jag beställde hem mitt från ikea. Dom har ju ikea-online på sin hemsida... kolla där!

• LuckyMi

MiLuna skrev 2009-01-06 15:23:38 följande:

Vart bor du??
    Bor i Småland...
  • LuckyMi

Bubba80 skrev 2009-01-06 15:30:42 följande:

Jag beställde hem mitt från ikea. Dom har ju ikea-online på sin hemsida... kolla där!
    Vad heter den på Ikea?
  • Bubba80

tror den hette gulliver väggskötbord el liknande? Sorry e inte helt säker...

• LuckyMi

Har varit på Ikea o köpt ett vanligt skötbord och de har inga väggmonterade. Kollade också på deras hemsida och de verkar inte ha någon sådan i deras sortiment.

• La Lola
    LuckyMi skrev 2009-01-06 16:13:02 följande:
    Har varit på Ikea o köpt ett vanligt skötbord och de har inga väggmonterade. Kollade också på deras hemsida och de verkar inte ha någon sådan i deras sortiment.
    Har inga väggmonterade?
    Jag var dit i höstas o då hade de det..
    Har de slutat med de nyligen då?
    *mamma till Alma 8½ år, BF i mars med nr 2 (efter 3 års försökande)*
  • Bubba80

Ja sist jag var där så hade de iaf. Var nog i slutet på sommarn... Om jag var du så skulle jag ringa till ikea, för jag vet att när jag köpte (visserligen 3 år sen snart) så hade de slut i hela sortimentet i omgångar...kanske e det samma nu???

Svar på tråden Var hitta beg. väggmonterat skötbord?