Tips på tuffa kattnamn..
Nån som har nå tufft namn på en hankatt?
Jag har en hittekatt som heter Vilse här hemma redan o nu kommer det en liten hankatt på torsdag som jag inte kommer på nå kul namn till..nån som har nån idé?
Nån som har nå tufft namn på en hankatt?
Jag har en hittekatt som heter Vilse här hemma redan o nu kommer det en liten hankatt på torsdag som jag inte kommer på nå kul namn till..nån som har nån idé?
Vi fick en hemlös katt som inneboende hos oss ett tag innan han gav sej iväg igen... å han kallade vi för Alfred! haha... vet inte varför men de va helt klart en Alfred. Tycker inte så värst mycke om de namnet annars men såfort man såg han så va namnet självklart =) Annars har jag haft katter som hette Gizmo å Findus. Har själv en hankatt som heter Dolly nu..haha.. vi trodde att de va en tjej när han va liten så döpte vi han till Dolly. Men senare fick vi se "grejen" å blev helt förvånade.. haha.. Kunde ju inte döpa om han eftersom han vant sej vid Dolly så han heter så =)
Lokisse
Vilken fin!
har blivit kattägare sen 2 veckor tillbaka, då min syster hitta 2 stackare vid ett stenröse, alldeles genomfrusna och kalla. dom va ca 4 veckor. Dom fick heta sten o stanley. tyvärr klarade sig inte sten, men stanley ligger i mitt knä och gosar just nu.
Hoppas du hittar nåt bra som passar kissen! Kram
Vilse och Vimse kanske :)
DEVIL är det coolaste namnet!:)
linda8404 skrev 2009-01-06 21:49:43 följande:
Min kompis katter heter för övrigt Sushi, Zombie och Soya!
Kompis, heter vår katt
Mina katter heter Selma, fänrik Stål, Siri, Gunde och en hette Molle
Hade en Majvor också förrut=)
Det finns ju massor med namn men är nog enklast att komma på ett när du har han hemma...
Men här är några förslag:
Disco
Pyret
Izze
Boris
Frizze
Vår katt heter Herkules