Plugga till studievägledare?
Den här tråden lägger jag till mina favoriter, pluggar andra terminen på SU på Campus i samma klass som Sakoline.
SKa kolla mer när jag kommer hem från skolan i dag...;)
Den här tråden lägger jag till mina favoriter, pluggar andra terminen på SU på Campus i samma klass som Sakoline.
SKa kolla mer när jag kommer hem från skolan i dag...;)
Jag tror att distasarna går ungefär en vecka i sträck med lärareledda lektioner. Precis i början av ett nytt moment, de är det ju bra om man kan medverka på, det är kanske tom obligatoriskt. *osäker* Och jag tror att det är ganska långa dagar den veckan.
Resten av tiden disponerar man nog lite som man vill, men jag vill varna för att vår utbildning har en "hook up" på grupparbeten, det är väldigt mycket sådant som ska lämnas in. Jag vet inte hur de som går distans gör dock, om de ses eller kör sina grupparbeten över internet.
Hej. jag drar upp den här tråden igen. Hoppas någon svarar:)
ja funderar på att bli studievägledare. har dock lite frågor ja skulle vilja ha besvarade först.
1. hur mycket arbetar man? är det ungefär en vanlig 40 tim vecka? varierar det mycket med hur mycket man arbetar i olika perioder och så? är det ett stressigt jobb helt enkelt? jag är väldigt intresserad men detta är ju endå ett jobb man har länge så vill ju enna inte jobba 50 tim i veckan de närmaste 40 åren..
2. är det mycket frihet/eget ansvar? altså kan man bestämma lite själv hur man vill göra?
3. jag är kille (för ovanlighetens skull). finns det några som helst killar som går denna utbildningen och vilka åldrar är det mest på utbildningen?
som sagt hoppas någon svarar tråden är ju lite gammal:)