Theodor?
ja nu e de så att vi väntar en kille som e här om nästan 5 veckor
vill veta vad ni tycker om namnet Theodor?
ja nu e de så att vi väntar en kille som e här om nästan 5 veckor
vill veta vad ni tycker om namnet Theodor?
Jag tcker Tehodor är jätte gulligt namn
Men jag skulle hälldre döpa min son till Theo.
Känner två tvillingar som heter : Theodor & Torgny.
Haha lite fräsigt
Fint namn Hade Teo på vår lista över pojknamn, men det blev en Isak istället.
jag har bf 23.e feb.
Jag har ocksa Theo/Theodor pa min top 10 lista men jag funderar ocksa pa Mattheo som man ocksa kan kalla Theo, för mig e theo finare än theodor men det kanske inte blir sa kul sen som vuxen att bara heta theo... Men det e fina namn.
Underbart namn, det heter min son!
Superfint!!
ok
Vi tänkte också på Theodor men så såg jag att det var på topp 10 listan för 2008 (den preliminära). Det är ju inte kul med 3 stycken i samma klass som heter samma. Helst vill man ju att namnet ska vara lite mer unikt. Så nu står vi på ruta 1 igen...
Min bäbis ska oxå heta theodor eller om det blir en jänta ska hon heta thea... theodor betyder guds gåva,tycker det passar sej jätte bra på ett litet mirakel =)
En tjej 82: Fast tänker du inte på Theo? Theo har ju legat långt före Theodor på namnlistan alla tidigare år så det vore ju lite märkligt om det gick om Theo och la sig så högt upp. Var hittade du den listan?
Tycker det är ett jättefint namn, min son heter Theodor i andranamn.
Ett jättegulligt namn som jag också haft som förslag. Men det lutar nog åt ett annat på T.
Theodor hette min första pojkvän. Gulligt namn på gullig kille. Men var beredd på att han kommer att bli kallad för Ted.
Gulligt, men lite uttjatat. Jag ryggar lite tillbaks när namnet ligger för högt på topp100listan. Kommer inte ihåg var Theodor låg, men kommer ihåg att jag strök det från min lista. Själv gillar jag Rafael.
Lumlan skrev 2009-01-06 18:24:08 följande:
Theodor tycker jag e fint, min kille heter det till andra namn..
Om vi får en kille har vi funderat på Theo..