• Hefa 79

smileys??

Jag måste ju ha tummen mitt i näven när det gäller datorer, men jag försöker o försöker göra smileys, men det fungerar ju inte...Nån som vet vad jag gör för fel??
    Kolla här Nej, det blev ju ingen fin gubbe...
    Skratt..Detta kommer jag aldrig få till..

• Svar på tråden smileys??
  • gullet79

du har ju just gjort en hihi

• Kaxmaja

: - )
    : - (
    : - D
    : - [
    8 - )
    : - p
    ; - )

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Hefa 79

Men vad är detta??? Ser man inte gubbarna i sina egna inlägg?? Måste prova igen

• Hefa 79

Hahahaha, sa ju att jag har tummen mitt i näven o hjärnan nån annanstans. Varför ser jag inte smileysarna när jag skriver

• Sara Li

För att det bara är så... att de inte kommer upp förrän man skickat inlägget.
    Hefa 79 skrev 2009-01-07 14:01:58 följande:

Hahahaha, sa ju att jag har tummen mitt i näven o hjärnan nån annanstans. Varför ser jag inte smileysarna när jag skriver
  • Kaxmaja
    Hefa 79 skrev 2009-01-07 14:01:58 följande:
    vadå ser du inte att de är en smiley i inlägget? Man ser de inte førrän inlägget e postat. De gör ingen. Om man inte har plus och väljer att ta en smiley från menynOskyldig
  • Kaxmaja
    Einstein skrev 2009-01-07 14:03:54 följande:
    : - o : - ? (tror jag)
    Ja de glømde jag
  • Hefa 79

Okej, då fattar jag...hahaha, här har jag suttit o provat o provat och inte fattat att man inte ser gubben förrän inlägget är postat..Hahaha, vad dum jag känner mig!! Tack alla som hjälpt mig nu!! Jag kan ,jag kan, jag kan!! Måste prova en till

Svar på tråden smileys??