• Hefa 79

smileys??

Jag måste ju ha tummen mitt i näven när det gäller datorer, men jag försöker o försöker göra smileys, men det fungerar ju inte...Nån som vet vad jag gör för fel??
    Kolla här Nej, det blev ju ingen fin gubbe...
    Skratt..Detta kommer jag aldrig få till..

• Svar på tråden smileys??
  • Einstein
    Kaxmaja skrev 2009-01-07 14:04:16 följande:
    Ja de glømde jag
    jag vet att det är nio, men jag har alltid lika svårt att komma ihåg alla! jag fick fundera länge innan jag kom på att fattades!
  • Kaxmaja
    Einstein skrev 2009-01-07 14:08:59 följande:
    jag vet att det är nio, men jag har alltid lika svårt att komma ihåg alla! jag fick fundera länge innan jag kom på att fattades!
    Ja jag visste oxå att de var fler men kom inte på vilka som missades. Använder helt klart mest
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Einstein
    Kaxmaja skrev 2009-01-07 14:18:02 följande:
    Ja jag visste oxå att de var fler men kom inte på vilka som missades. Använder helt klart mest
    Jag med! Läs min press så får du se!
  • MINA GOA BARN

Kanske jag är trög då. Jag får inte till några smileys EFTER jag har skickat iväg mitt inlägg heller!!!

• Kaxmaja
    MINA GOA BARN skrev 2009-01-09 14:46:50 följande:
    Kanske jag är trög då. Jag får inte till några smileys EFTER jag har skickat iväg mitt inlägg heller!!!
    Gør tecknen : - ) fast ihop så trycker du på posta inlägg knappen så ser vi vad som händer
  • MINA GOA BARN
    Svar på #15
    Hur menar du då? Nu känner jag mig ännu trögare, som om jag vore lågbegåvad och det är jag nog inte.
    Suck.
    Kaxmaja skrev 2009-01-09 15:04:38 följande:
    Gør tecknen : - ) fast ihop så trycker du på posta inlägg knappen så ser vi vad som händer
  • MINA GOA BARN

Försöker här igen, men ni kommer se att jag inte får in någon smileys

• Kaxmaja
    MINA GOA BARN skrev 2009-01-10 13:24:56 följande:
    Svar på #15Hur menar du då? Nu känner jag mig ännu trögare, som om jag vore lågbegåvad och det är jag nog inte.Suck.
    Vad gør du før att få en smiley? Skriver du : - ) Før det är de du måste göra för att få en smiley.
  • Mysgosmys

: - ) Fast utan mellanslag

Svar på tråden smileys??