Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
Det blir ju en del barnteve... Vilket program tycker du är det som mest går dig på nerverna just nu? Då tänker jag alltså utifrån ditt vuxenperspektiv och inte utifrån vad ditt barn tycker.
Haha, min dotter gillar också Pomos Piano. Jag har inget emot det heller, men min man avskyr det!
Jag tycker inte heller om de hackigt tecknade snabba varianterna av barnprogram som cartoon network visar. Inte heller de överdrivna programmen av typen viv och Siv som ni nämnde. Teve4 har ju haft fler liknande som jag blir trött på bara av att se inledningen till.
83:an: Det låter jätteknäppt! Som tur är har jag inte sett det programmet!
Annars har jag bara blivit riktigt råarg när programledaren i somras tryckte ner huvudet på sin kollega i sommarmorgon. Förresten tyckte jag att hela sommarmorgon var en katastrof av fiaskoprogram, ett riktigt lågvattenmärke!!
Alltså, hon tryckte ner hans huvud i en hink med vatten! Vilka idéer!!
Kan inte någon med plus starta en omröstning angående Pomos piano? Det vore jättekul att se hur många som gillar / avskyr det! Eller som inte har nån aning om vad det är.
Det är samma producenter på Teletubbies och I drömmarnas trädgård. Jag gillar det förstnämnda bättre. Min dotter ÄLSKAR teletubbies och därför kan jag inte låta bli att gilla det också. Hon blir så lycklig när det är.