Inlägg från: Tussetösen |Visa alla inlägg
  • Tussetösen

Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?

det svenska programmet med en clown som pratar samtidigt som han änvänder teckenspråk.. Det finns en apa också som clownen ofta refererar till "dumma apa".. det hatar både jag och min son.. sonen var den som reagerade på att han sa att apan var dum, det får man ju inte säga!!

~Theodor~ 7/11-06~
  • Tussetösen
    Dinosaurien skrev 2009-01-08 09:52:40 följande:
    Cirkuskiosken är verkligen skit. Min treåring fattar nada av det och vill bara byta när det kommer. Häxan surtant suger också tycker jag.Ser bara på barnkanalen här för jag tycker de andra kanalerna har så mycket skit som inte mina barn får se. Nu går det nåt ruttet på barnkanalen också tyvärr som heter Hemske Harry. Förbaskat dåligt och omoralisk skit. Blä!
    Oh ja.. Hemske Harry är något som sonen min också tycker är riktigt dålig! och jag bytar mer än gärna kanal då...
    ~Theodor~ 7/11-06~
  • Tussetösen
    Dinosaurien skrev 2009-01-08 09:58:47 följande:
    Tussetösen skrev 2009-01-08 09:56:04 följande: Det värsta är att min son gillar det så vi blir ofta osams då jag byter bort det. Så har han lärt sig att gå runt och säga sådär retligt nananananaaaaa...Lotta på Bråkmakargatan är väl jättebra tycker jag! Kul med en liten tjej som törs stå upp för sina åsikter!
    haha ja det gäller å va smart..

Shaun ja... jisses, det är populärt här hemma..
    ~Theodor~ 7/11-06~
Svar på tråden Vilket är det "värsta" barnprogrammet för dig som vuxen?