• Muneca

Babyaffärer Barkarby? Ngn som vet?

Halloo

Någon som vet om de har fler babybutiker ute i Barkarby förutom Babyland?
    Där man kan köpa möbler, vagnar, mobiler, babygym kanske?

Vet ni några bra babybutiker där, där de säljer kläder så får ni gärna komma med de rekommendationerna med

Blir väldigt tacksam för svar!

• Svar på tråden Babyaffärer Barkarby? Ngn som vet?
  • Muneca

LindaRebecka skrev 2009-01-07 15:50:58 följande:

google.se + barnaffär barkaby
    Googlade ett antal gånger på barkarbyaffärer innan jag skrev inlägget, puckat att man inte skrev till "barn" strax innan affärer, tack tack!
  • Muneca

hittar dock bara återigen reklam då jag googlar för olika märken som har babyland som återförsäljare i Barkarby... ingen annan affär i Barkarby som säljer, ngn annan som vet?

• Hägerbo

i barkaby har du ju outleten där finns det flera butiker med barn kläder. googla på barkaby outlet så finns det alla butiker på deras hem sida

• Muneca

Hägerbo skrev 2009-01-07 16:30:38 följande:

i barkaby har du ju outleten där finns det flera butiker med barn kläder. googla på barkaby outlet så finns det alla butiker på deras hem sida
    Jasså har de en outlet där? Ha! Vad kul!
    Är ju mest ute efter babyprylar nu, men lite mer babykläder skadar aldrig
  • Nuni

Babyproffsen finns i närheten - Veddesta. Är ju nästan samma sak men ändå. .

• Muneca

Nuni! Tack, är nämligen ute efter en speciell mobil från fisher price till spjällsängen som jag letat mig tokigt på, har nu avverkat hela skärholmsområdet, kungens kurva, bromma och rinngt runt till samtliga babylands, men även om de såljer märket så har de inte artikeln med i sin produktlista och vill inte köra på kundbeställningar då de måste beställa in fler sådanna då..
    Har även sökt mig tokig på nätet, där jag endast hittat denna om man köper den på ebay eller från USA vilket blir svindyrt.

Det märkliga är att den finns med i fisher price senaste katalog. Men det går inte att nå dem om man inte ringer närmsta kontor vilket är danmark (vilket jag inte tänker göra) ingen mailadress eller så till dem alls och mailadressen som finns är till nederländerna om jag minns rätt och de hänvisar givetvis till skandinavien, Danmark.. blir inte klok på detta.
    Ska avverka Barkarby nu de kommande dagarna i hopp om att jag kanske hittar den där.

• planerat09

Finns en "ny" öppnad butik som hade lite ena och det andra. Kanske kan höra efter med dom om de kan beställa.
    Ligger mitt i Jakobsbergs centrum inne i gallerian mittemot Coop Extra.
    Mindre affärer brukar vara smidigare på att kunna beställa hem saker.
    //Stefan

Svar på tråden Babyaffärer Barkarby? Ngn som vet?