• hotten

Är så isolerad.....

tinaw skrev 2009-01-14 18:33:35 följande:

hotten skrev 2009-01-14 18:04:47 följande:
    ????????? Antar att du inte har någon prematur. TS är förutom att vara helt isolerad inne i en av de värsta kriserna i sitt liv. EN liten dos "positivt tänkande" hjälper bara marginellt.
    japp en 400 grams.. en infektionskänslig en som inte kunde gå på dagis eller dyl (första 5 åren), så jag vet nog.. å därför anser jag mig ha rätt till min åsikt.
  • hotten

man skall självklart inte isolera barnen helt, de måste få bli sjuka ibland oxå, men att aldrig vara frisk eller att drabbas av svåra virusuarer jämt å städningt är verkligen inte bra! barnet kan inte växa som den skall å inte utvecklas heller då all energi ofta går till sjukdommar. Dessutom dra på sig fleråriga men i form av tex förkylningsastma, lugngrejs vid förkylningar medecinering mm, mm.. följdsjukdommar, alla förkylningar kan bli väldigt långa eller besvärligare än normalt...
    Men bara för att man är förtidigtfödd så menas det ju inte att man är mycket/extremt infektionskänslig, men i ts fall har väll läkarna konstaterat att det är mer än vad som klassas normalt å då skall man nog följa läkarens råd såvida verkligheten inte bevisar motsatsen..

Svar på tråden Är så isolerad.....