Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

Det stinker as i vår trapp. Finns det inget man kan göra!?

Oj jisses, jag tror jag skrattar ihjäl mig

Sambon tittar på mig med stora ögon... Tänk att fl kan vara så kul

♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
  • LillaÄrtan
    Suck och suck skrev 2009-01-08 00:03:20 följande:
    Det var väl inte likmasken som var kul va? Lovar, du skulle inte vilja ha en likmaskgranne! Men som sagt, det var intressant att se. Polisen vred sig, men jag ville gärna se hur sådant såg ut. Jag har ju inte sett så många döingar. Det är ju intressant att se ett lik då och då i sitt liv, väl?
    Nej. Åt hela tråden. Det låter helt sinnesjukt att ha sån hemsk stank i trapphuset... Jag ser ju framför mig när hon kravlar in i sin lilla hall o krälar till toan för att kräkas av stanken
  • LillaÄrtan
    knorrhane skrev 2009-01-08 00:14:52 följande:
    LillaÄrtan skrev 2009-01-08 00:10:11 följande: Ja, precis så är det också! Det är helt galet! Jag har gått ner 7 kg sedan jag blev gravid OCH flyttade hit. Jag är övertygad om att det är mest pga porthelvetet. Jag mår inte lika illa när jag hälsar på hos folk som det luktar normalt hos. Jag vill ju för fan inte vara hemma längre. Hälsar på folk hela tiden. Jag bor verkligen i huset som gud glömde.
    Men kanske vi kan byta då?
    För jag skulle verkligen behöva gå ner 7kg och lite till.. Är dock inte gravid men det är ju lätt som en plätt att fixa! Har du hiss?
    Vi bor också på 3:e men då utan...
  • LillaÄrtan
    Suck och suck skrev 2009-01-08 00:18:48 följande:
    Han låg i princip naken, så därför såg man honom urgröpt som en advokado. Hm, vissa kanske är känsliga här? Men det var inte så känsligt att se det tycker jag ändå.
    Som en avacado?
    Uäääääck
Svar på tråden Det stinker as i vår trapp. Finns det inget man kan göra!?