Bra mörkbrun hårfärg?
Nån som vet nåt bra märke??
Nån som vet nåt bra märke??
Jane Hellens Mood är det enda som håller, inte färgar av och som man inte är helt fläckig i huvudet efter.
Ja, det är Mood jag brukar använda...tänkte bara om det skulle finnas någon ännu bättre...
Jag har använt Mood, tyckte den var väldigt bra, färgen har hållit bra, men nu i solen bleks den lite. Hade svart och nu ser den mörkbrun ut.
Loreals. Mörkbrun den blir jättefin. Casting heter den. Har alltid andvänt den.
Garnier har oxå väldigt bra hårfärger, minns dock inte vad nyansen jag tänker på heter, men det finns några olika nyanser av brunt i den serien iaf
L'Oreal Casting är den bästa jag använt och jag har testat MASSOR innan. Rekommenderar den starkt.
Är dock en toning och nackdelen är väl att den verkligen går ur efter de angivna tvättarna så vill man ha färg rekommenderar jag L'Orelas färg istället som jag också testat och var nöjd med
loreals fär den med både färg o slingor e den enda som funkat bra på mig. färgade just från blont till mellanbrunt, kolla bild i galleriet!
Jag tycker HM's espresso färg är jättebra, men det kanske bara är jag. Efter 1½ månad är färgen fortfarande lika stark som dagen efter jag färgade det och det har inte runnit färg vid dusch/regn eller fläckat på kuddar eller något sådant.