blir så himmla iriterad
jag å min sambo har inte så mycket pengar till att köpa så mycket bebbis grejo.
så min älskade mamma å pappa köpte en vangn till oss å sambons föreldrar skulle köpa biro sängen till oss. men sedan kom hans mamma på att vi kunde köpa allt på ikea som tillhörde sova å sköta istället för att köpa en spjälsäng för 1800.vi gick med på de å hon har köpt allt vi ville ha istället för den dyra sängen.
men nu vill hon bara ge oss spjälsängen snaka om man blir iriterad så kan man ju inte göra.
nån mer som har samma problem.
för e rädd för att sambon skiter i sina föreldrar bara för att vi fick vangen av mina föreldrar :/
och han säger att han vill inte han nåt att göra med sin mamma om hon ska bete sig så :(..
vad ska ja göra ?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-08 17:39
jag å min sambo har inte så där jätte mycket pengar. så då var min sambos föreldrar snälla å sa att de kunde köpa en briosäng men sedan så kom han mamma att vi kunde få köpa grejor för 1500 på i kea istället så vi skulle få mer pengar för att köpa annt som vi skulle behöva istället för att köpa begannat. vi skulle skriva en lista å sedan skcika de till henne så skulle hon köpa de till bebben.så snällt (: till hon hade köpt allt och sa sedan att jag köper bara spjälsängen. jaha vart ska vi få dem pengarna i från. så min sambo blev jätte ireterad å vägrar typ att prata med sin mamma.
käner mej lite dum för känns som han gemför med de i fick av min mamma å pappa.