The body shops makeup rådgivning?
Nån som varit på den? Är det nått att gå på? Hur fungerar det, man går dit osminkad och dom sminkar en eller? Som dom tycker passar eller som jag vill ha det?
Nån som varit på den? Är det nått att gå på? Hur fungerar det, man går dit osminkad och dom sminkar en eller? Som dom tycker passar eller som jag vill ha det?
Puttar upp!
Puttar igen...
Ingen som varit på makeup rådgivning på the body shop?
Har själv jobbat på body shop och då jobbade jag mycket med just makeup rådgivningarna.
Om du kommer dit osminkad eller inte spelar ingen roll. Är du sminkad tvättar man bara bort det.
DEt är ett samspel mellan kund och den som håller i makeuprådgivningen. Vi presenterar färger som du kanske aldrig har tänkt på att använda, samtidigt som du måste i trivas i dom. Man kollar mycket på hur du sminkar dig till vardags eller fest.
Mycket? lite? föredrar du läppstift eller kladdigt läppglans? m.m
Du ska ställa mycket frågor (om du vill) samtidigt som sminkösen ska sälja in smink till dig. Om du vill handla efteråt är upp till dig. Du får allt uppskrivet så du kan handla vid senare tillfälle om du vill.
Jag tycker The Bodyshop har mycket bra smink så det är absolut något att ha. Glöm inte att vara noga med om du är allergisk mot något.
Tror det beror på mycket vem du får som sminkar dig.