Känner ni några ekonomiska idioter
Ny mobil varje månad, kläder i varenda postorderkatalog köpta på kredit, en korv köpt på krita.
Ny mobil varje månad, kläder i varenda postorderkatalog köpta på kredit, en korv köpt på krita.
Leija Ja korv i bröd som någon köpt på kredit.
Jag träffade just en person som jag måste säga passar väl in i den här tråden. Personen gillade att spara diverse plastpåsar, även fryspåsar som man får gratis på Ica, men ville kasta och hade tidigare kastat viktiga papper som arbetsgivarintyg och bevis, och var nära på att kasta sitt pass som låg i en hög med reklam...
Då blev jag mörkrädd.
Oj, det var tappert kämpat för att komma med i den här tråden! =)
Måste då berätta om min UNDERBARA Lada här. Köpte den för 5000kr, den startade i alla väder (var väl gjord för Sibirien eller något...) var jättebillig att laga om något mot förmodan gick sönder (helt avgasrör på Biltema 300kr), hade den i 2 år men när skrotpremien kom så föll jag för frestelsen och fick tillbaka 5000kr i skrotbilspremie för den. Men kan fortfarande sakna min lilla tåliga Lada. Det var en bra bil det, det finns massa BRA bilar i 5000kr klassen, man måste bara vara noggrann med vilken man väljer.
... för övrigt enda bilen jag tror jag gått +-0 på totalt. =)
ming med tanke på att jag behövde bilen i arbetet och annars inte kunnat ha det arbetet: Jo. Fick mycket högre lön och det hade inte funkat att åka buss.
Bingo! =) Tycker jag med Sneaky.