• Hilti

    Vi som shoppar danska barnkläder del 12

    Nova76 skrev 2009-01-09 16:04:53 följande:
    Hilti - är du här? 80 i vovvebodyn var inte så farligt stor på J trots allt!!
    Jag skal testa 86:an nu på Teo. Skal fota
  • Hilti
    Nova76 skrev 2009-01-09 18:41:00 följande:
    H ville så jättegärna ha en vovvetröja precis som lillebrors body... himla synd att det inte kommer...
    Samma här. Max är jättesugen på voffsinarna. Visade dino t-shirten och allt blev bra igen
  • Hilti
    loveliva skrev 2009-01-10 09:08:33 följande:
    God morgon Här har vi haft en lite sovmorgon efter en natt med kruppanfall Lilla Melker vakande kl 02 och skällde som en hund och hade 40 graders feber. Men han blev lite bättre efter frisk luft och ipren. Men huuaa vad otäckt det är när de piper så.Helle -- Jag tycker också att raw light är snyggare, och 104 blir nog bra till din kille. Love är 104 cm och han har haft stl 104 länge nu.ängeln -- Hoppas ni får en trevlig shoppingtur !!!!smilla -- Fina söta Svea i pingviner !!!!!!!!!
    Krupp är läskigt. Min stora hadde när han var liten, och minstingen fick sitt första anfall förra fredagen. Det var så illa att vi fick åka in, men med lite kortison så lugnade det sig.

    Ängeln, shoppa massor så det blir flera fina kort i bt

    Vad skal man shoppa i dag tro?
  • Hilti
    loveliva skrev 2009-01-10 09:28:14 följande:
    Nu när du är här ska jag säga att din lille är såååååå fin i dalmatinerna !!!!! Såg honom i bt Sååå fina färger !Hur gammal är han nu ? Såg att han står upp själv JAg ska nog inte shoppa nånting idag....Beställde en Bugaboo Bee i går, så ska nog ha köpstopp ett par dagar iaf
    Å tack! Han är 9 månader, hur gammal är Hilda nu?

    Villken färg skal du ha på Bee? Jag är sugen på att sälja cammen och köpa Bee i stället nu till våren. De har vel samma funktioner, bara att bee är lättare/smidigare?

    Tydligen har jag den stora frågdagen i dag
  • Hilti
    ängeln83 skrev 2009-01-11 20:20:14 följande:
    HiltiFiiiiiina bilder i BT.O va fin den Småfolk tröjan är, hur är den i storlek?
    Ja visst är den fin, gillar den mer och mer. Tänker du på om den är lång/smal eller kort/bred? Denna var mer lång/smal iaf. Annars så är den normal i stl.
  • Hilti
    ängeln83 skrev 2009-01-11 20:46:01 följande:
    Helt underbar, har inte tänkt på den så mycket men nu när jag såg den på din sötnos så blev jag kär, o super fin ihop med Katvig velorisarna.Beställde ju grodorna och den var jätte stor, bred och lång, alldeles för lång.
    Denna tröjan är kanske lite större än lejontröjan du har, men inte mycket. Båda sitter fint på sonen i stl 110/116.
  • Hilti
    ängeln83 skrev 2009-01-11 20:51:04 följande:
    Vet du ungefär hur mycket det skiljer på längden?Hoppas verkligen den inte är lika lång som grodorna, för den var låååång, mer tunika är tröja
    Tyvärr kan jag inte mäta i kväll. Sonen sover hos farmor och mösströjan är med. Inboxa mig om du kan vänta tills i morgon så skal du få måtten. Men du kanske är sugen på ett köp i kväll?
  • Hilti
    Svar på #2150
    Everlonn skrev 2009-01-12 19:42:40 följande:
    Ha ha vet inte varför jag fotade en massa då Fast jag kan lägga upp några ändå För alla som inte får mailet...eller?
    Ja tack
  • Hilti
    Duntoffla skrev 2009-01-14 20:01:33 följande:
    Najs! Jag funderar också på regnbåge samt ev några stjärnbyxor. Bör man ta 86 eller 92 i stjärnbyxor? Någon som vet? Stora, små normala?
    Hur lång är N? Jag tok i så jag nästan sprack och köpte 86 till Teo Som tur var för mig så var dom inte så himla stora, lite "baggy" där nede bara Teo är 75 cm lång. (det finns bild i galleriet, mappen Teo)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12