Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tror ni man kan vara så tuff att köpa dalmatin linnet till en kille?!

• ÖNadja

ängeln83 skrev 2009-01-09 18:03:43 följande:

Absolut, fast jag hoppas det kommer med blå kantband.
    Det hoppas jag också. Fast det som va "värst" tycker ja va den gula baksidan med ringarna.
    Frågade EST om de skulle komma nå å hon trodde inte de
  • ÖNadja

ängeln83 skrev 2009-01-09 18:09:55 följande:

Det verkar som det kommer en tröja med enbart dalmatiner på, humm fast den med stjärn ärmar är nog finare va?
    den med stjärnor måste vara finare, det bryter ju av lite! =)
  • ÖNadja

isako skrev 2009-01-10 16:24:49 följande:

Alltså en fråga som kanske är dum, men eftersom jag är ett nyblivit Molo fan... När barnen växt ur byxorna använder ni dom som knickers då eller?
    Ja är också nyblivet fan av molo. Min tanke va då att använda byxorna som knickers till sommaren om dom är för korta. bara dra upp mudde ntill knävecket! =)
  • ÖNadja

Incommunicado: herregud kvinna! vad är du gjord av! =) Ja är då nog nöjd som har beställt dom blåa stjärnbyxorna! det gäller att prioritera..

• ÖNadja

Incommunicado skrev 2009-01-12 21:20:48 följande:

jag är inte stenrik, bara shoppinggalen. Jag säljer rätt mkt på T med, tröttnar innan det blir använt eller när han haft dem ett par ggr. Löjligt eg... men det är ju en hobby, inte sant? blå stjärnor är fina, köpte du med el utan mudd nertill?
    Ja har ju precis gett mej in i den här leken, så ja tänkte att till hösten blir de nog min tur att rensa och sälja! =)

Nu när du frågar så hoppas ja de är dom med mudd ja köpte. Beställde på Matador och hon hade ju inga bilder, fast den heter exakt samma som på EST och där har den mudd. =)

Vill ju ha en dalmatinlinne till, fast med blått kantband. Nån som sett nåt sånt än..? =)
    Hon på Matador pratade om att hon trodde hon beställt både med rosa och blått, och att nästa laddning skulle komma om nån vecka. =)
  • ÖNadja

Incommunicado skrev 2009-01-12 21:25:55 följande:

jag tror inte blått linne kommer? men jag vill gärna ha ett jag med.... jag köpte dock det rosa för säkerhets skull....
    Nää..hur kan dom vara så tråkiga! Man kan ju inte göra ett plagg till bara "tjej" man måste ju göra ett i båda färgerna! åhh..de va ju taskigt.
    Får väl invänta hela kollektionen och se vad man vill ha istället. Linne är ju ändå inget man använder nu.

Ja har även siktet inställt på en sommardress. =) Stjärnor..men vet inte riktigt färg än. =)

Hoppas att nåt ställe tar in "allt" så man slipper (ev.) beställa från olika ställen. =)
  • ÖNadja

God kväll i tråden!

Har bara hunnit in här snabba svängar dom sista dagarna då ja börjat plugga igår och vart ensamstående till på fredag (min käre sambo är på utbildning).. =)

Vilka butiker har hunnit få in det nya Molo?

Fick de här från Matador idag:

"Hej!

Hoppas helgerna har varit fina!

Ett första litet vårtecken har kommit från Molo! Ränder, stjärnor och fina print finns nu ute på webbshopen. Men många av de nya sköna trycken med dalmatiner och dylikt har vi sparat till de modeller som kommer om ca en månad (där de gjorde sig så himmelens fint J).

I butiken på Hornsgatan möblerar vi bland REA-skyltarna, procenthalterna ökar!

För er som inte har vägarna förbi så bjuder webbshopen på frakten!

Välkomna!"

Ja fattar inte, har hon fått det andra eller, vadå sparat..?! =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12