• Myggis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God kväll!

Vilken följetång det blev med mitt guld-Hummelset...

Först beställde jag byxorna i stl 92 på en sida och jackan på en annan sida. Sen 10 dagar efter min beställning så hörde den första webshopen av sig och sa att det varit systemfel och att mina byxor inte fanns. De var slut! Jag blev så ledsen för nu är ju Hummelseten slut överallt. MEN så lyckades jag hitta en sida där de hade setet i stl 98. Så då beställde jag jacka + byxa i stl 98 istället. Så efter 2 dagar ringde den första webshopen igen och sa att de lyckats få tag på byxorna i 92 ändå! Mycket snäll tjej som ansträngde sig för att jag skulle få mina byxor, härligt! Men nu sitter jag här med TVÅ set! Men förhoppningsvis ska det väl inte vara något problem att få sålt på T hoppas jag!

• Myggis

Hej hej!

Jag är alltid så sen på det!
    Nu vill jag ha den gröna veloursuiten från Nanoou... Men den är ju slut överallt! Om nån vill sälja en 86:a eller 92:a så inboxa gärna mig... Annars får man väl hålla koll på T och hoppas att det dyker upp nån där...

• Myggis

jojoa75 skrev 2009-01-13 14:14:58 följande:

ursnyggt röd maugu: ja substral så kanske... OT vet nån när ny HUMMEL-kollektion kommer? sonen har blivit helt kär i hummel
    I slutet av jan fick jag som svar från nån webshop...
  • Myggis

Hej!

Vad är ordinarie pris på en baby t-shirt (korta ärmar) från Molo? Inte från nya kollektionen utan gamla sommarkollektionen. Nån som vet?

• Myggis

Stormis skrev 2009-01-16 23:05:26 följande:

230?
    Ja, jag vet inte?
    Handlade i lokala affären idag och då sa de att ordinarie pris var 149 kr och sen var det 60% rabatt på det. Så det blev ju billigt med 60 kr för t-shirten.
  • Myggis

Hej!

Finns inte Molo regnbåge i långärmad body? Vill inte ha kortärmad...

• Myggis

Åh, jag hittade fyra plagg i småfolks kollektion som vi MÅSTE ha... alla gröna förstås... gröna grodor, gröna lejon, gröna träd och grön palm med apa...

Finns inte Molo nya regnbåge i långärmad body??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12